به گزارش ایرنا ، در این مسابقه که در زمین فوتبال ساحلی شهرداری رودسر برگزار شد دو تیم در وقت دوازده دقیقه نخست به نتیجه یک بر یک رضایت دادند، در وقت دوم تیم های مهمان و میزبان هرکدام دو گل دیگر وارد دوازه کردند.
در ادامه با توجه به اینکه در وقت اضافه هم گلی از خط دروازه ها عبور نکرد ضربات پنالتی تعیین کننده شد و ملوان بندرگز توانست با نتیجه سه بر یک در ضربات پنالتی و در مجموع 6بر4 بر حریف گیلانی خود غلبه کند.
طبق مقررات فوتبال ساحلی در صورتی که یکی از تیم‌ها در وقت معمول بازی برنده شود، 3 امتیاز، اگر در وقت اضافه برنده شود تنها 2 امتیاز و اگر در پنالتی برنده شود یک امتیاز می‌گیرد.
علی شریفات از خوزستان به همراه حسین رکنی از مازندران و احمد کوهستانی از تهران قضاوت این دیدار را برعهده داشتند، علیرضا طیار زاده و حمیدرضا جلایی به ترتیب ناظر تیم داوری و نماینده سازمان فوتبال ساحلی بودند.
ملوان بندرگز تا پایان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ساحلی با چهار برد و سه باخت و کسب 10 امتیاز، 27 گل زده و 20 گل خورده در رده پنجم جدول 12 تیمی قرار دارد.
علی درویش متولی، میلاد درزی، حمیدرضا ربانی، وحید قلی پور، عیسی کمال غریبی، علیرضا خسروی، مهدی ابراهیمی، سعید صادقی، امیر خزایی، دانیال جهانبازی، محمد ایرجی و محمدرضا ولی پور بازیکنان این فصل ملوان هستند که زیر نظر مهدی تبیانیان برای نماینده گلستان وارد میدان می شوند.
در یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی 12 تیم شهرداری سمنان، شهرداری بندرعباس، خزر رودسر، شهریار ساری، شهدای چلیچه، پیام کویر اردکان، شهرداری چابهار، شهید جهان نژادیان آبادان، ملوان بندرگز، پارس جنوبی بوشهر، مقاومت اردکان یزد و ایفا اردکان به صورت رفت و برگشت با هم رقابت می کنند.
ملوان در دهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی (فصل گذشته) با 28 امتیاز رتبه ششم کشور را کسب کرد.
شهرستان بندرگز درغرب استان گلستان و در 42کیلومتری گرگان واقع است.
7333/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.