آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های نماز عید فطر گرگان گفت: باید روش و ترتیبی اتخاذ کنیم که بتوان از ثمرات و بهره های معنوی ماه مبارک رمضان در طول سال هر چه بیشتر استفاده کرد.
امام جمعه گرگان با بیان اینکه ثمرات ماه مبارک رمضان ذات و توشه گرانبها برای آخرت مسلمانان است به احسان مردم نیکوکار اشاره کرد و ابراز داشت: برای احسان به مردم ضرورتا نیاز به پول و مسائل مادی نیست بلکه می توان با زبان و سخن و گوش هم احسانگر باشیم.
نورمفیدی از نمازگزاران خواست تا در اختلافات بین مسلمانان خصوصا مسائل خانوادگی مصالحه گری کنند و نگذارند که تفرقه باعث از هم پاشیدن کانون خانواده ها شود.
نماینده ولی فقیه در استان گلستان اصلاح ذات البین را احسانی بزرگ برای هر فرد مسلمان دانست و ابراز امیدواری کرد که دانشمندان امت اسلامی بتوانند از طریق برگزاری یک کمیسیون هم اندیشی شرایطی را ایجاد کنند که روزهای عید فطر و عید قربان در بین کشورهای مسلمان همسان باشد تا اختلافی در اعلان آن وجود نداشته باشد.
نورمفیدی ابراز امیدواری کرد که کل مسلمانان بتوانند در یک روز هر یک از اعیاد اسلامی را جشن بگیرند.
به گزارش ایرنا صبح امروز مردم شیعه و سنی اقصی نقاط استان گلستان با حضور در مصلی‌ها، عیدگاه‌ها، مساجد و بقاع متبرکه نماز عید سعید فطر به جای آوردند.
2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.