به گزارش روز دوشنبه ایرنا در حکم سید مناف هاشمی استاندار گلستان خطاب به ابوالقاسم صفوی آمده است:
با توجه به تجربه ،تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال در اجرای فرامین مقام معظم رهبری و تحقق سیاستهای دولت تدبیر و امید، با رعایت قانون مداری و اعتدال و بهره گیری از تجربیات ارزنده در تنظیم برنامه ها و برقراری تعامل سازنده با همه عناصر موثر درون و برون سازمانی با هماهنگی اینجانب در جهت دستیابی به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.
ابوالقاسم صفوی از کارکنان استانداری گلستان بوده و مدیریت ستاد حوادث استانداری و عضویت در سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان را در کارنامه دارد.
پیش از این سید عباس حسینی به عنوان فرماندار شهرستان گرگان فعالیت می کرد.
حسینی در تاریخ هشتم فروردین ماه سال 95 با صدور حکمی از سوی استاندار وقت گلستان به عنوان سرپرست فرمانداری گرگان منصوب و بعد از مدتی به صورت رسمی به عنوان فرماندار مرکز استان معرفی شد.
استاندار گلستان همچنین روز گذشته در احکام جداگانه ای معاونان چند فرمانداری و بخشداری شهرستانهای استان را معرفی کرد.
در این پیوند 'مهدی کمال‌ غریبی' به سمت سرپرست معاونت فرمانداری کردکوی در غرب گلستان و 'علی رزاقی' به عنوان سرپرست معاونت فرمانداری کلاله در شرق استان منصوب شده است.
همچنین 'حسین شیخ ‌ویسی' به عنوان سرپرست بخشداری وشمگیر از توابع شهرستان آق ‌قلا در شمال گلستان، 'سیدعلی علوی' به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی رامیان در شرق استان و 'آناهیتا مهشیدی' به عنوان سرپرست معاونت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان منصوب شده اند.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.