به گزارش ایرنا تیم ملوان بندرگز نماینده استان گلستان در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور شامگاه شنبه در اولین دیدار این فصل خود میزبان تیم پارس جنوبی بوشهر بود که با نتیجه 3بر یک پیروز شد.
مهدی تبیانیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهارکرد: پارس جنوبی حریف شناخته شده ای برای ما بود و قهرمانی لیگ برتر سال گذشته را در کارنامه داشت و از ملی پوشان نیز بهره مند است.
وی با قدردانی از تلاش بازیکنان این تیم اضافه کرد: دروازه بان ملوان نقش بسزایی در کسب این پیروزی داشت.
به گفته وی؛ علی درویش متولی بازیکن جوان ساروی امسال به ملوان بندرگز پیوسته است.
وی افزود: بازی سختی بود و خوشحالم که زحمات دو ماه اخیر تیم به ثمر نشست و سه امتیار این دیدار را کسب کردیم.
تبیانیان همچنین گفت که سه چهار بازیکن باتجربه در اختیار داریم و سایر بازیکنان جوان و خلاق هستند.
وی؛ دیدار بعدی ملوان را در بندرعباس با شهرداری مرکز استان هرمزگان بیان کرد و افزود: در بازی های سوم و چهارم میزبان هستیم و برای صدر نشینی تلاش می کنیم.
قضاوت دیدار ملوان و پارس جنوبی را حمید متین مقدم، بهمن آزادگان، احمد کوهستانی وامید خزایی برعهده داشتند و علی طیارزاده به عنوان ناظر و حمیدرضا جلالی به عنوان نماینده فدراسیون بر این دیدار نظارت کردند.
علی درویش متولی، میلاد درزی، حمیدرضا ربانی، وحید قلی پور، عیسی کمال غریبی، علیرضا خسروی، مهدی ابراهیمی، سعید صادقی، امیر خزایی، دانیال جهانبازی، محمد ایرجی و محمدرضا ولی پور در این دیدار برای ملوان بازی کردند.
ملوان بندرگز در رده اول فوتبال ساحلی ایران حضور دارد، این تیم در دهمین دوره لیگ برتر با 28 امتیاز رتبه ششم کشور را کسب کرد.
شهرستان بندرگز در غرب استان گلستان و در 42کیلومتری گرگان واقع است.
7333/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.