به گزارش خبرنگار ایرنا مهرالله رخشانی مهر عصر سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گلستان در گرگان اظهار کرد: حمایت و توجه ویژه به مدارسی که با کمک نیکوکاران ساخته می شود در صدر اولویت های سازمان نوسازی و تجهیز مدارس قرار دارد که امیدواریم این توجه ویژه به تکمیل هر چه زودتر طرح های نیمه تمام منجر شود.
وی بیان کرد: با رشد 190 درصدی بودجه مدارس خیرساز رقم آن به 411 میلیارد تومان افزایش یافت که تخصیص کامل این اعتبار به رفع بخش مهمی از کمبود فضای درسی شهرستانها منجر می شود.
رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور بیان کرد: بر اساس برنامه های توسعه محور سازمان؛ مدارسی که نیمی از آن توسط خیرین ساخته شود؛ با اعتبار دولتی تکمیل و بهره برداری می شود.
رخشانی مهر ادامه داد: تخصیص بودجه دولتی برای تکمیل مدارس خیرساز در سالهای اخیر به یکی از برنامه های جدی تقویت زیرساخت های سازمان نوسازی مدارس تبدیل شده و بر همین اساس سال گذشته همه 206 میلیارد تومان اعتبار پروژه های مشارکتی تخصیص و پرداخت شد.
وی بر لزوم تقویت و توسعه هر چه بیشتر حضور خیرین برای ساخت مدارس و رفع مشکل کمبود فضای آموزشی کشور تاکید و گفت: در عین حال همچنان اعتبارات دولتی برای رفع کمبودها ناکافی است و اهتمام جدی مردم و خیرین به ساخت و تکمیل مدارس می تواند دغدغه کمبود کلاس های درس را کاهش دهد.
به گزارش ایرنا در پایان این مراسم از زحمات عماد مخدومی تقدیر و یاسر لیوانی به عنوان سرپرست اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گلستان معرفی شد.
3091/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.