به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اصغر طهماسبی روز یکشنبه در آئین معارفه و تکریم فرماندار کردکوی از شهرستانهای غرب استان اظهار کرد: در چهار سال گذشته اقدامات موثری برای ایجاد زیرساخت ها و فراهم کردن مقدمات حرکت به سمت توسعه در کردکوی انجام شد که امیدواریم در دوره کنونی دولت تدبیر و امید هم این تلاش های زیربنایی ادامه پیدا کند.
وی؛ خودکفایی را یکی از نتایج بهره برداری درست از منابع داخلی دانست و افزود: گلستان با استفاده درست از ظرفیت های طبیعی و خدادادی می تواند به پیشانی استانهای کشور برای توانمندسازی و بارور کردن استعدادها تبدیل شود.
معاون استاندار گلستان اضافه کرد: هر چه کشور از لحاظ تامین نیازهای اولیه وابستگی کمتری به کشورهای دیگر داشته باشد، کمتر تحت تاثیر تحریم ها قرار گرفته و فشار زندگی به مردم وارد نخواهد شد.
طهماسبی گفت: دشمنان ایران در همه 40 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال وارد کردن ضربه به جنبش عظیم مردمی کشور ما بودند، اما نقشه های شوم آنها در بخش های گوناگون همواره با هشیاری مردم و مسئولان خنثی شده است.
وی بیان کرد: مردم امتحان خود را در عرصه های گوناگون پس داده اند و لازم است مسئولان با توانی فراتر از حد معمول برای تامین نیازها و خواسته های آنان تلاش کنند.
به گزارش ایرنا در این آئین از تلاش های چهارساله مجتبی جمالی قدردانی و ابراهیم قدمنان یه عنوان فرماندار جدید شهرستان کردکوی در غرب استان گلستان معرفی شد.
کردکوی با افزون بر 75هزار نفر جمعیت در غرب گلستان و در فاصله 27کیلومتری گرگان واقع است.
3091 /1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.