عبدالرضا دادبود روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: استفاده بهتر شهروندان از ظرفیت‌ های گردشگری پارک جنگلی، فراهم سازی زمینه پیاده روی و افزایش سلامت شهروندان و حرکت به سمت شهر انسان محور از اهداف این طرح است.
به گفته وی؛ هم اینک این مسیر به طول حدود 6 کیلومتر به حرکت خودروها (مسیر رفت تا میدان انتهای النگدره) اختصاص دارد و پس از آن طبق هماهنگی با اداره‌ کل منابع طبیعی گلستان در صورت نیاز؛ ماشین ها از جاده پیرامونی جنگل معروف به جاده ایستگاه چوب (هم اینک سنگی است) تردد می کنند.
شهردار گرگان با بیان اینکه طرح ایجاد پیاده راه با ضوابط مصوب پارک جنگلی النگدره مطابقت دارد، افزود: درادامه با همکاری بخش خصوصی و سرمایه گذاران طرح هایی همچون باغ پرندگان، زمین بازی و شهربازی در این پارک جنگلی اجرا می شود.
وی همچنین به برنامه جشن 'شهر من، شهر انتظار' اشاره کرد و یادآورشد: همزمان با نیمه شعبان و میلاد امام زمان (عج) جشنی در چهارشنبه بازار گرگان با برنامه های فرهنگی و هنری برگزار می شود.
دادبود از کلنگ زنی 30 پروژه شهرداری گرگان به این مناسبت نیز خبر داد و گفت: بیشتر این پروژه ها در راستای توسعه زیرساخت ها بوده و تا پایان سال افتتاح خواهد شد.
پارک جنگلی النگدره داخل بافت شهر گرگان مرکزاستان گلستان واقع است، النگدره 174 هکتار مساحت دارد.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.