علی اصولی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اردو از چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه در دریاچه آزادی برگزار می شود و ملی پوشان تا 26 اردیبهشت زیر نظر مربیان تیم ملی تمرین خواهند کرد.
وی بیان کرد: عادل مجللی همانند سال های اخیر تنها قایقران گلستانی است که به این اردو دعوت شد تا خود را برای حضوری موفق در بازی های آسیایی اندونزی آماده کند.
به گفته وی؛ همچنین فاطمه مجللی مربی گلستانی در کنار سایر اعضای کادر فنی تیم ملی زنان بر تمرینات ملی پوشان نظارت خواهد کرد.
اصولی همچنین گفت: هم اینک به دلیل نبود مکان مناسب ، تمرین قایقرانان گلستانی تعطیل است.
گلستان بیش از 110 کیلومتر ساحل، رودخانه های پرآب و 14 سد و آب بندان دارد، اما فقط 12 ورزشکار حرفه ای در رشته قایقرانی این استان فعالیت می کنند.
دبیر هیات قایقرانی گلستان بیان کرد که آب بندان محمدآباد تنها محل تمرین قایقرانان گلستانی است که به دلیل انجام عملیات لایروبی آن، قایقرانان تا پایان ماه رمضان جایی برای تمرین ندارند.
اصولی افزود: قایقرانی در گلستان فقط محدود به گرگان است و در دیگر شهرهای استان ورزشکاران این رشته هیچ گونه فعالیتی ندارند.
به گزارش ایرنا عادل مجللی در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی در ماده کانو تک نفره مردان دوم شد ، در مسابقات قهرمانی کانو اسپرینت جهان به برنز رسید که این نخستین مدال ایران در مسابقات جهانی نیز بود.
این ورزشکار اهل بندرترکمن در کنار پژمان قلعه نویی و فرهاد قائمی ورزشکاران رشته پرتاب وزنه و والیبال ، سومین گلستانی راه یافته به بازی های المپیک در برزیل بود، هرچند از رسیدن به مدال بازماند.
3091/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.