به گزارش خبرنگار ایرنا، این هفته از مسابقات در هفت دور مختلف به مسافت 1000 متر برگزار شد و در دور نخست، در گروه اسب های دوخون دو ساله مبتدی، اسب من بولت توانست زودتر از دیگر مدعیان به خط پایان برسد و پس از او اسب های جان دی وان و رونیکای به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
اسب های دوخون سه تا چهار ساله مبتدی و نبرده در دور دوم به مصاف هم رفتند که در رقابتی تنگاتنگ، هاکان به مقام نخست رسید و در پی او اسب های سان اسکای و کورلین دوم و سوم شدند.
رقابت اسب های دوخون سه تا پنج ساله 24 تا 32 امتیاز در دور سوم برگزار شد که در نهایت اسب های تامارا، لندی و کایزن به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم ایستادند.
مشتاقات ورزش سوارکارری در دور چهارم شاهد رقابت اسب های دوخون سه و چهار ساله 2 تا 4 امتیاز بودند که اسب دارنل بوی با پشت سر گذاشتن دیگر رقبا به عنوان اسب برتر این دور معرفی شد و پس از آن اسب های داگلاس و کینگ ولف دوم و سوم شدند.
دور پنجم که با شرکت اسب های دوخون سه و چهار ساله 8 تا 10 امتیاز برگزار شد، تحت الشعاع حادثه ای تلخ قرار گرفت و در طول برگزاری این کورس، چابکسوار امیر مختومی از اسب سرنگون شد و به دلیل شکستگی دست به بیمارستان انتقال یافت.
در این دور اسب گلدن بوی زودتر از دیگر اسب ها به خط پایان رسید و اسب های ال فلامینو و اریس هم به ترتیب جایگاه دوم و سوم را از آن خود کردند.
در دور ششم اسب های تروبرد سه و چهار ساله صفر تا 4 امتیاز باهم رقابت کردند که اسب ضدفور مقام اول را کسب کرد و مون راکت و هج پرنس به ترتیب دوم و سوم شدند.
دور پایانی این هفته به اسب های ترکمن سه تا پنج ساله مبتدی و نبرده اختصاص داشت که اسب آی سن شاهی جایگاه اول را کسب کرد و اسب های دادلی گراش و سورنا بارانی مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.
در پایان این مسابقات مبلغ 841 میلیون و 750 هزار ریال بعنوان جایزه به صاحبان اسب های برتر اهدا شد.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.