مدیرعامل شرکت تعاونی کامیونداران گنبدکاووس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: رانندگان کامیون های ترانزیت شهرزستان گنبدکاووس با برگزاری رژه کامیون و تریلی های تزانزیت در بلوار شهدای مدافع حرم و بلوار شهید صیاد شیرازی گنبد از تلاش های ریاست محترم جمهوری، استاندار گلستان و برخی نمایندگان این استان درمجلس شورای اسلامی به خاطر تلاش و رایزنی برای آزادی همکاران زندانی شان در کشور ترکمنستان قدردانی کردند.
احمد وزیری افزود: در این حرکت نمادین که روز 12 فروردین انجام شد، حدود 40 دستگاه کامیون و تریلی تزانزیت از مجموع افزون بر 300دستگاه از این خودروها در گنبدکاووس، حضور داشتند و با برگزاری رژه کامیون ها و تریلی های ترانزیت از تلاش های انجام گرفته برای تحویل چهار راننده کامیون گنبدی زندانی در ترکمنستان به کشورمان تشکر کردند.
به گزارش ایرنا، رانندگان کامیون و تریلی های ترانزیت در گنبدکاووس با نوشتن بنرهایی و نصب آن بر خودورهای خود، مراتب قدردانی خود را از دکتر روحانی رییس جمهوری، استاندار گلستان و چند تن از نمایندگان این استان درمجلس شورای اسلامی اعلام کردند.
علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، پیش از این در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرده بود که حدود 40 نفر از 283 زندانی ایرانی در ترکمنستان که درجریان سفر هفته گذشته رئیس جمهوری و هیات همراه به این کشور، به ایران تحویل شدند، از شهرهای مختلف استان گلستان هستند.
دکتر حسن روحانی رییس جمهوری روز سه شنبه در راس هیاتی که سیدمناف هاشمی استاندار گلستان نیز حضور داشت، به ترکمنستان سفر کرد، در این سفر 13 سند همکاری بین دو کشور به امضا رسید.
شهرستان مرزی گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.