نوروردی توسلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هفته نخست مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس، روز جمعه پیش رو باشرکت 73 راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در هفت دور یک هزار متری برگزار می شود.
وی گفت: جوایز نقدی پیش بینی شده برای هفته اول این مسابقات که در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار می شود، 841 میلیون و 750 هزار ریال است که به صاحبان اسب های برتر که عناوین اول تا سوم هر دور را کسب می کنند، پرداخت می شود.
توسلی اضافه کرد: هفته دوم و سوم این دوره از مسابقات نیز روزهای پنجشنبه و جمعه هفته آینده در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار می شود.
وی تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، کمیته فنی برگزاری مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس برای ادامه مسابقات بعداز پایان پنج هفته، تصمیم گیری می کند که مصوبات آن به اطلاع مالکان اسب ها، مربیان، سوراکاران و علاقه مندان به این مسابقات می رسد.
مسابقات اسبدوانی در شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق استان گلستان از قدمت دیرینه برخوردار است و این رخداد ورزشی همه ساله معمولا در دو فصل پاییز و بهار با حضور انبوه مشتاقان این ورزش اصیل منطقه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار می شود.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.