مجید ایگدری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: انتقال این مصدومان که 46 نفر آنان در سوانح رانندگی شهری و 35 نفر در سوانح رانندگی جاده ای مصدوم شدند، براثر وقوع 67 حادثه رانندگی در 6 روز گذشته بوده است.
وی بابیان اینکه 38 فقره سوانح رانندگی گنبدکاووس درمناطق شهری و 29 فقره نیز جاده ای بوده است، افزود: در مجموع مرکز فوریت های پزشکی اورژانس 115 این شهرستان در 6 روز گذشته 292 ماموریت شامل 182 مورد شهری و 110 مورد جاده ای انجام داده است.
ایگدری اضافه کرد: در ماموریت های غیرتصادفی، پرسنل ساعی این مرکز درمجموع به 224 نفر از بیماران درمناطق شهری و جاده ای خدمات رسانی کردند.
وی تصریح کرد: هم اکنون مرکز فوریت های پزشکی اورژانس 115 گنبدکاووس با هفت پایگاه و هشت دستگاه آمبولانس مشغول ارائه خدمات نوروزی می باشد.
در همین پیوند رییس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس نیز از خدمات رسانی به 11 مصدوم حوادث رانندگی جاده ای این شهرستان توسط دو پایگاه امداد و نجات این جمعیت خبر داد و گفت: 6 نفر از مصدومان این حوادث توسط تیم های امدادی هلال احمر مستقر در جاده خط نو و سه راهی اینچه برون به مراکز درمانی منتقل شدند.
اصغر نودهی افزود: علاوه بر دو پایگاه امداد و نجات هلال احمر، دو پایگاه ایمنی و سلامت مسافرین جمعیت هلال اجمر گنبدکاووس نیز از 28 اسفند 96 تا پایان روز گذشته به سه هزارو 263 مسافر خدمات راهنمای مسافرین ارائه و 1600 بروشور و نقشه جاذبه های گردشگری این شهرستان را بین آنان توزیع کرده اند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.