به گزارش روز یکشنبه ایرنا پنجاهمین نشست رسمی شورای شهر گرگان با حضور هشت عضو شورا و غیبت یک نفر به ریاست فائزه عبداللهی برگزار شد.
عبدالرضا دادبود در این پیوند گفت: بودجه سال آتی نسبت به بودجه مصوب سال جاری 13 درصد رشد خواهد داشت.
وی اظهار کرد: بودجه شهرداری گرگان به مبلغ 2.500 میلیارد ریال شامل یکهزار و 80 میلیارد ریال اعتبارات جاری و یکهزار و 420 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی (56.80 درصد از کل بودجه) در نظر گرفته شده است.
به گفته وی؛ با توجه به جمعیت شهر به تعداد 359 هزار و 636 نفر؛ سرانه هر گرگانی6 میلیون و 951 هزار و 473 ریال از کل بودجه و از اعتبارات عمرانی سال 97 به میزان 3 میلیون و 948 هزار و 437 ریال خواهد بود.
درادامه و درحالی که مسئول مالی شهرداری گرگان در حال قرائت بخش هایی از لایحه بودجه بود، دو تن از اعضای شورا سخنان وی را قطع و خواستار تعیین تکلیف مطالبات کارگران طرف قرارداد با شرکت سازنده روگذرهای شهر گرگان شدند.
یکی از اعضا با اشاره به حضور مستمر این کارگران در نشست های شورا، گفت: باید قبل از اینکه مشکلات بیشتری بروز کند ، در این خصوص تعیین تکلیفی صورت گیرد.
در ادامه جلسه شنبه شب و پس از قرائت بودجه شهرداری گرگان؛ بررسی مطالبات کارگران به نشست امروز یکشنبه موکول شد.
این افراد تاکنون در افزون بر 10 نشست شورای شهر گرگان حاضر شده اند.
شهرداری گرگان پیش از این اعلام کرده بود که پول اجرای این طرح ها به صورت کامل به پیمانکار اصلی پرداخت شده و او باید مطالبات کارگران و پیمانکاران رده دوم فعال در اجرای این روگذرها را پرداخت کند.
این درحالی بوده که کارگران می گویند دستمزد خود را دریافت نکرده اند.
7333/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.