رئیس شورای شهر اردبیل گفت: یکی از دغدغه‌های جدی ما در ارائه خدمات کیفی‌تر به مردم توجه به هوشمندسازی این خدمات است که در اولویت توجه و برنامه‌ریزی شهرداری قرار گرفته است.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، علیرضا پوستی در جلسه تقدیم لایحه بودجه 97 شهرداری اردبیل به شورای شهر اظهار کرد: ما با تمام تلاش و اهتمام خود با همراهی مجموعه شهرداری تلاش می‌کنیم تا در کنار توسعه برنامه عمرانی، خدماتی، فرهنگی و اجتماعی زمینه بهره‌مندی شهروندان را از خدمات کیفی‌تر و به شکل نوین و هوشمند فراهم کنیم.
وی با بیان اینکه در سالجاری شورا و شهرداری اهتمام جدی داشتند تا با اولویت پروژه‌های نیمه‌تمام به سرانجام برسد، خاطرنشان کرد: در همین راستا کاهش اعتبارات جاری شهرداری و افزایش بودجه عمرانی اتفاق افتاده به طوری که در بودجه سال آینده نیز قرار است بیش از 69 درصد اعتبارات به صورت عمرانی و کمتر از 31 درصد به شکل جاری هزینه شود.
رئیس شورای شهر اردبیل در ادامه بیان کرد: با هدفگذاری که شهرداری انجام داده با استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی امیدواریم ضرب‌آهنگ توسعه استان اردبیل را با شتاب بیشتر به عینه مشاهده کنیم.
پوستی توجه همه جانبه به کارهای زیربنایی به ویژه در بخش‌های خدمات‌رسانی را با هدف ارتقای امنیت و ایمنی شهروندان یاداور شد و گفت: در کنار تکمیل پروژه‌های عمرانی توسعه آسفالت‌ریزی، احیای بافت فرسوده، بازگشایی معابر و توجه به مناطق محروم در حوزه ایمن‌سازی و خدمات فراگیر مورد توجه و دقت نظر است.
وی اضافه کرد: در بودجه سال آینده در کنار توجه به اصل انضباط مالی و کاهش هزینه‌های جاری سعی می‌شود تا رویکرد اقتصاد مقاومتی مورد دقت قرار گیرد که قطعا سیاست شورا و شهرداری گام نهادن در مسیری است که تحقق اقتصاد مقاومتی را در پی خواهد داشت.
رئیس شورای شهر اردبیل توجه جدی به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و شاداب‌سازی محیط شهری را برای نشاط افزایی شهروندان یادآور شد و اظهار کرد: هیچ نهادی به اندازه شهرداری به فعالیت‌های مرتبط با بخش فرهنگ، هنر و ورزش اهتمام نکرده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.