به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمناف هاشمی روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی وزیر ورزش وجوانان با هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد گلستان در گرگان اظهار کرد: علاوه برآن و با حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دولت، بودجه و اعتبارات ورزش استان سال آینده 100 درصد افزایش خواهد داشت تا دغدغه کمبود بودجه این بخش به حداقل رسیده و گام های بلندی برای پیشرفت ورزش گلستان برداشته شود.
وی بیان کرد: با این وجود، کمبودهای زیرساختی فراوان اجازه جهش ورزش استان تا 5 سال آینده را نمی دهد و گلستان به این زودی نمی تواند برنامه های پیش بینی شده را به طور کامل و صحیح اجرا کند.
هاشمی اضافه کرد: گلستان در چند رشته مانند کبدی، والیبال و بسکتبال سرآمد استانهای کشور است و باید این روند در دیگر رشته ها و با هدف کسب افتخارات بیشتر توسعه پیدا کند.
وی ادامه داد: یکی از برنامه های گلستان پذیرش میزبانی از رشته های گوناگون است که بهره برداری از سالن 6 هزار نفری گرگان، این فرصت را در اختیار گلستان قرار خواهد داد.
استاندار گلستان همچنین بر ضرورت ایجاد شغل برای جوانان نخبه تاکید کرد و پیشنهاد داد که دولت با واگذاری اختیار جذب صد نخبه هر استان به استانداران، خیال این آینده سازان را برای تامین شغل و رفاه آسوده کند.
به گزارش ایرنا مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در سفری یک روزه صبح پنجشنبه وارد گرگان مرکز استان گلستان شد.
علاوه بر حضور در نشستی با هیات های ورزشی، سلطانی فر عصر امروز از کورس اسبدوانی گنبدکاووس در شرق استان دیدن خواهد کرد.
3091/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.