سرگرد علی اصغر آشور فارسیانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه عصر روز گذشته در جاده داشلی برون به گنبدکاووس و به علت تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه رخ داد.
وی افزود: براثر این سانحه رانندگی یکی از سرنشینان خودرو به علت جراحات وارده در دم کشته شده و سه سرنشین دیگر که دچار جراحت های سطحی شده بودند، توسط اورژانس 115 و جمعیت هلال احمر به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس منتقل شدند.
سرگرد آشور فارسیانی بابیان اینکه سه مصدوم این حادثه صبح امروز از بیمارستان مرخص شدند، اضافه کرد: عامل اصلی فوت یکی از سرنشینان این خودرو، نبستن کمربند ایمنی بوده است.
وی با مهم دانستن کمربند ایمنی و ضرورت استفاده از آن توسط همه سرنشنیان خودرو، تصریح کرد: با وجود شدت حادثه و غلطیدن چندباره و متوالی خودرو، سه سرنشین دیگر که همه کمربند ایمنی بسته بودند، تنها دچار جراحت های سطی شدند.
فرمانده پلیس راه گنبدکاووس - مراوه تپه ادامه داد: رعایت سرعت مجاز و محدودیت های سرعت که توسط تابلوهای راهنمایی و رانندگی در مسیر جاده ها نصب شده بویژه در این منطقه که منطقه ای کشاورزی و دامپروری محسوب می شود، الزامی است زیرا با کوچکترین مانع ممکن است حادثه ای رخ دهد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.