به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمدمهدی تندگویان عصر چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گلستان با موضوع اشتغال در گرگان اظهار کرد: دولت ظرفیت کافی برای کارمند کردن همه جوانان بیکار را ندارد و باید از فرصت هایی مانند برون سپاری فعالیت های دولتی به جوانان استقبال کرد.
وی بیان کرد: متاسفانه برخی ارگان ها شناخت کافی از جوانان، ظرفیت ها و توانایی های آنان نداشته و بر همین اساس توانایی و برنامه ای برای حل مشکلات این قشر پرجمعیت ندارند.
معاون وزیر وزش وجوانان بیان کرد: برخی به اشتباه فکر می کنند مسوولیت حل مشکلات جوانان فقط برعهده وزارت ورزش و جوانان است در حالی که بیش از 30 ارگان مطابق قانون باید کارهای مرتبط با این قشر را پیگیری کنند.
تندگویان افزود: راه اندازی سمن های مختلف با ظرفیت های متنوع ، فرصت مناسب توسعه برون سپاری است که انتظار داریم این فعالیت ها مورد توجه ارگان های گوناگون قرار گرفته و به آن بیش از پیش توجه شود.
به گزارش ایرنا استاندار گلستان هم در این نشست با گلایه از ادارات عضو ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: برخی از این ارگان ها ، فعالیت های عادی و مسئولیت های ذاتی خود را به عنوان اقدامات این ستاد در جلسات مطرح می کنند که این گونه اقدامات نتیجه ای در سرنوشت و راهگشایی برای حل مشکلات ندارد.
سیدمناف هاشمی اظهار کرد: جوانان گلستانی دارای ظرفیت های زیادی هستند که امیدواریم از توان بالای آنها در بخش های گوناگون استفاده شود.
3091/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.