به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از دادگستری، سرهنگ غلامرضا یزدان پناه در آئین معرفی فرمانده جدید یگان حفاظت دادگستری استان گلستان در گرگان اظهار کرد: با توجه به این حجم از مراجعه نیازمند نیروی بیشتر در بخش یگان حفاظت دادگستری ها هستیم.
وی در این پیوند از افزایش نیروهای یگان حفاظت در آینده نزدیک خبر داد و گفت: مجوز برای جذب نیروهای جدید اخذ شده و به زودی مراحل جذب و گزینش این افراد آغاز خواهد شد.
به گفته وی؛40 درصد نیروهای جدید خانم هستند.
رییس دادگستری کل گلستان نیز با قدردانی از تلاش های یگان حفاظت در برقراری امنیت و حفاظت حوزه های قضایی استان گفت: کارکنان یگان حفاظت به عنوان نخستین کسانی که مراجعین به محاکم با آنان برخورد می کنند ،باید رفتار مناسب با مردم را سرلوحه کار قرار دهند.
هادی هاشمیان افزود: سعه صدر در برخورد با مراجعینی که بیشتر آنها به سبب مشکلات و گرفتاری ها زیاد صبور نیستند ، مردم را آرام تر می کند و بر تلقی آنان از دستگاه قضایی تاثیرگذار است.
آراستگی ظاهری، نظم و انضباط، هوشیاری و کنترل دقیق ورود و خروج دیگر توصیه های هاشمیان بود.
وی با تاکید بر اینکه نگاه ما در همه حوزه ها پیشگیری محور است ،افزود: در این راستا بسیاری از چالش های حفاظتی و امنیتی حوزه های قضایی استان شناسایی و برای رفع آن در مواقع بحرانی تمهیدات لازم اتخاذ شده است.
رییس دادگستری کل گلستان به کمبود ها در این بخش نیز اشاره کرد و گفت: با پیگیری انجام شده به زودی بخش اعظم این کمبودها رفع می شود .
وی، سلامت نیروی انسانی در دادگستری ها را مهم بیان کرد و افزود: مردم هنگام گرفتاری به دستگاه قضایی پناه می آورند و به هیچ کسی اجازه نخواهیم داد، خدشه ای به امنیت و سلامت این دستگاه وارد کند.
رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان هم از رصد کامل اطلاعاتی و امنیتی در حوزه های قضایی استان خبر داد و اظهار کرد: امسال چندین باند کارچاق کنی، جعل اسناد و عناوین قضایی در استان شناسایی و اعضای آنها دستگیر شده اند.
علی یزدانی افزود: با نگاه حمایتی رییس دادگستری کل، نیازهای حفاظتی به سرعت تامین و در اختیار حوزه های قضایی استان قرار می گیرد.
در این آئین سرهنگ علیرضا تجری به عنوان فرمانده یگان حفاظت دادگستری گلستان معرفی شد.
1648
تنظیم وانتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.