به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های این هفته نماز جمعه گرگان تصریح کرد: به فریاد مظلوم‌ رسیدن‌‌ و کمک به مسلمانان تحت ظلم، بر اساس آموزه های اسلامی از وظایف شرعی و دینی مسلمین است.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از سرداده شدن شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران از سوی برخی گروه های و جریانات، گفت: اینان به محتوای اصلی حضور و دفاع ما از مظلومین آگاه نیستند و در صورت آگاهی، خود آنان از این حمایت دفاع می کنند.
آیت الله نورمفیدی ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی، دشمنان به سرکردگی آمریکا در تلاش برای ایجاد ایران کوچک و ضعیف بودند و با حمایت های خود از صدام، جنگ تحمیلی راه انداختند اما این دسیسه آنان با شکست مواجه شد.
وی افزود: امام راحل (ره) برای کشور صلابت ایجاد کرد و رهبر معظم نیز تداوم بخش این راه هستند و قدرت و صلابت جمهوری اسلامی باعث ترس، وحشت و‌ نگرانی دشمنان شده است.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: اسرائیل در جنگ 33 روزه و 22 روزه لبنان و غزه شکست های سنگینی متحمل شد و این پیروزی و مقاومت، از مقاومت و انقلاب مردم ایران نشات و سرچشمه می گیرد.
آیت الله نورمفیدی با تاکید بر این که اساس نظام برای ما اصل مهمی است، گفت: اقدامات جمهوری اسلامی باعث شده تا دشمنان و بدخواهان نظام نتوانند به اهداف خود برسند و این امر باعث شده که ترامپ‌ برای تشدید تحریم ها تلاش کرده و با مهلت چهار ماهه تهدید به خروج از برجام نماید.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری به سالروز ورود امام (ره) به کشور اشاره کرد و افزود: همه دنیا از جمله آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان سعی داشتند مانع ورود امام به هر طریقی شوند، اما امام راحل با مساله حمایت از دولت بختیار مخالفت کرد.
آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه ما نیز وجود برخی مشکلات را قبول داریم، گفت: ملت ما باید امیدوار باشند و اگر بدانیم کشور به کجا خواهد رسید، این مسائل را فراموش خواهند کرد.
امام جمعه گرگان همچنین 13 جمادی الاولی سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) را تسلیت گفت و مردم را به تقوای الهی دعوت نمود.
3014/1860
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.