علی اصغر طهماسبی روز دوشنبه در نشست کارگروه بانوان و خانواده استان با بیان ضرورت بهره مندی از توانمندی بانوان و جوانان، از این قشرها خواست برای احراز پست های مدیریتی مطالبه گر باشند.
وی اضافه کرد: با وجود دستور رییس جمهوری و استاندار گلستان، کمتر از 10درصد پست های مدیریتی استان در اختیار بانوان و جوانان قرار دارد.
معاون استاندار گلستان با بیان اینکه باید فرصت به جوانان و بانوان داده شود تا به آنچه استحقاق دارند در حوزه مدیریتی دست یابند، افزود: اگر امروز از ظرفیت جوانان و بانوان در رده های مدیریتی استان استفاده نکنیم، فردا دیر است.
رییس کارگروه بانوان و خانواده گلستان، مسئولیت پذیری و دقت را دو ویژگی مهم مدیریت بانوان برشمرد.
طبق سرشماری نفوس ومسکن سال 95 گلستان یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت دارد که نیمی از آنان را زنان تشکیل می دهند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برخی به هر بهانه ای سعی در تضعیف دولت دارند، اظهارکرد: همه مسئولان در حفظ منافع مردم و حل مشکلات جامعه وظیفه دارند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان نیز گفت: یکی از برنامه‌های مهم این کارگروه تهیه اطلس جامع کودکان است که سعی داریم تا پایان سال آن را تدوین کنیم، اما نیازمند پیگیری دستگاههای مرتبط برای بررسی بیشتر است.
ام کلثوم غفاری اظهارکرد: دستگاههای اجرایی مرتبط با حوزه کودکان باید با نگاه ویژه‌ای به این بخش ورود کنند تا بتوانیم از آسیب‌های جدی جلوگیری شود.
وی با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات کودکان وظیفه ذاتی همه دست اندرکاران است، افزود: موارد مرتبط با حوزه کودکان باید با جدیت بیشتری پیگیری شود.
به گفته وی؛ حوزه رسیدگی به وضعیت کودکان استان و تخصیص اعتبارات به این حوزه نیازمند ارائه آمار جدید از دستگاهها است.
6204/1648
تنظیم: علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.