به گزارش خبرنگار ایرنا مهران شاهین طبع عصر پنجشنبه پس از پیروزی تیمش در برابر شهرداری گرگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشکلات موجود در بسکتبال نشان می دهد که رسیدگی به فدراسیون کم بوده و باید بیشتر به آن توجه شود.
وی در خصوص دیدار با شهرداری گرگان نیز گفت: تیم شهرداری گرگان در لیگ بازی به بازی بهتر شد، اما ما با هدف متفاوتی وارد میدان شدیم.
سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام افزود: ما بازی ‌های خیلی سختی را در پیش داریم و امیدوارم تمرکز خوبی را برای مرحله نیمه ‌نهایی و نهایی داشته باشیم و بتوانیم بازی خوبی ارائه دهیم.
شاهین طبع در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه شما براساس رای کمیته انضباطی که روز یکشنبه هفته جاری صادر شد، 2 جلسه محروم بودید و در بازی امروز روی نیمکت نشستید، گفت: من محرومیتم را در 2 بازی برابر گرگان در ماهشهر گذرانده ‌ام.
وی اضافه کرد: کمیته انضباطی بعد از بازی که مد نظر آنها بود و قبل از بازی اول در پلی ‌آف برابر گرگان به من اعلام کرد که دو جلسه محروم هستم و من روی نیمکت بازی برابر شهرداری گرگان حضور نداشتم.
وی در عین حال اضافه کرد که برای من هم قابل پذیرش نیست ،اما در هر صورت این را اعمال کردند و من هم با شما موافق هستم.
بر اساس اعلام روابط عمومی فدراسیون بسکتبال و با استناد به رای صادر شده در روز یکشنبه هفته جاری سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام دو جلسه از همراهی تیمش محروم شد.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.