به گزارش روز یکشنبه ایرنا در رقابت های هفته نخست که روز جمعه در بندرامام و تبریز برگزار شد، تیم های شهرداری گرگان و یس آل گرگان در برابر حریفان بازی را واگذار کردند.
در بندرامام تیم شهرداری گرگان در اولین بازی نتیجه را 89 بر 73 به پتروشیمی بندرامام واگذار کرد و تیم یس آل نیز در تبریز با نتیجه 95 بر 61 در برابر تیم شهرداری این شهر بازی را واگذار کرد.
بازی های هفته دوم روز شنبه 16 دی ماه در همان شهرها برگزار شد و تیم شهرداری گرگان در برابر پتروشیمی بندرامام با نتیجه 83 بر 57 شکست را پذیرا شد.
تیم شهرداری در کوارترهای اول تا چهارم این بازی به ترتیب با نتایج 22 بر 11، 18 بر 15، 23 بر 14 و 20 بر 17 مغلوب میزبان خود شد.
همچنین تیم یس آل گرگان در دومین بازی در برابر تیم شهرداری تبریز با نتیجه 89 بر 72 بازی را واگذار کرد، در این بازی 2 تیم در کوارتر اول به نتیجه 16 بر 16 دست یافتند، اما در کوارترهای دوم تا چهارم تیم یس آل با نتایج 19 بر 18، 31 بر 23 و 23 بر 15 باخت.
در رقابت های مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور، تیم ها باید سه برد از مجموع پنج بازی را به دست آورند تا به مرحله نیمه نهائی (چهار تیم برتر) صعود کنند.
بازی سوم تیم های شهرداری و یس آل در برابر پتروشیمی بندرامام و شهرداری تبریز در گرگان برگزار خواهد شد.
براساس برنامه اعلام شده فدراسیون و سازمان لیگ برتر بسکتبال بازی های سوم تیم ها روز پنجشنبه 21 دی ماه برگزار می شود که در صورت برتری پتروشیمی بندرامام و شهرداری تبریز این تیم ها به مرحله بعدی راه خواهند یافت و در صورت برتری تیم های گرگانی بازی چهارم روز جمعه 22 دی ماه برگزار خواهد شد.
در صورت برتری تیم های گرگانی در بازی چهارم، بازی پنجم تکلیف نهائی تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهائی را مشخص خواهد کرد و روز دوشنبه 25 دی ماه در بندرامام و تبریز برگزار می شود.
تیم های پتروشیمی بندرامام، شهرداری تبریز، یس آل گرگان و شهرداری گرگان در پایان رقابت های مرحله مقدماتی (دور گروهی) رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور که با حضور 9 تیم برگزار شد، با انجام 16 بازی در مدت 18 هفته، به ترتیب، اول، دوم، هفتم و هشتم شدند و به همراه پالایش نفت آبادان، مهرام، دانشگاه آزاد اسلامی و نیروی زمینی هر سه از تهران که به ترتیب سوم، چهارم، پنجم و ششم شدند، به مرحله مقدماتی پلی اف راه یافتند.
3014/1648
تنظیم: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.