فرشید عاشوری عصر پنجشنبه پس از بازی با هیات قم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در گنبدکاووس اظهارداشت: با اینکه توانستیم به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم اما از بازی تیم خود رضایت کامل ندارم زیرا توقع داشتم در همان سه گیم ابتدایی بازی را تمام کنیم.
وی تصریح کرد: از بازیکنان تیم خود مخصوصا آرش خرمالی بازیکن المپیکی تیم گنبد انتظار بازی ضعیف در این حد را نداشتم و او امروز نتوانست در حد خودش نمایش قابل قبولی را در زمین ارائه دهد.
وی تصریح کرد: در بازی فردا در مقابل هیات اراک که در آن هم میزبان هستیم، حتما ضمن جبران کمبودهای این بازی، سه امتیاز دیگر به اندوخته های خود اضافه خواهیم کرد.
سرمربی تیم والیبال نشسته هیات قم هم در مصاحبه پایان بازی گفت: بازی خوبی را از تیم گنبدی شاهد بودیم هرچند تیم ما نیز خوب کار کرد و اگر کم لطفی های تیم داوری نبود می توانستیم بهتر بازی را اداره و در نهایت به سود خود به پایان ببریم.
حسین براتی با انتقاد از تیم داوری ابرازداشت: در مقاطعی از بازی وقتی تیم قم از نظر امتیاز جلو بود، داوران به گونه ای قضاوت کردند که جایی برای صحبت در این خصوص نمانده است و برد امروز حق ما بود.
وی درخصوص شرایط میزبانی هم افزود: میزبانی تیم گنبد به صورت شایسته بود و از کادر فنی و بازیکنان تیم حریف رضایت کامل داریم و بازهم باید متذکر شوم که این اشتباهات داوری بود که باعث باخت ما شد.
وی افزود: دلیل اشتباهات داوری در این بازی، استفاده از داوران کم تجربه بود و این مسئله به لیگ برتر ما ضربه خواهد زد.
تیم والیبال نشسته روانکارهای گلستان در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر ، عصر پنجشنبه موفق شد با نتیجه سه بر یک تیم هیات قم را در گنبدکاووس با شکست بدرقه کند.
9433/1860
خبرنگار: علی اصغر قزل سفلو ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.