به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سیدکاظم نورمفیدی امروز دوشنبه در جمع اعضای کارگروه اجتماعی استان گلستان افزود: در حل مسائل اقتصادی همه دولتمردان و قوا باید دست به دست هم دهند و مشکلات را بر گردن یکدیگر نیندازند.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با تصریح بر اینکه امروز دیگر روز دعوا نیست، اظهار داشت: هر کس وارد دعوا (سیاسی) شود ضدانقلاب است و نباید مقابل یکدیگر قرار گیریم.
آیت الله نورمفیدی ادامه داد: رسیدگی به مشکلات اقتصادی که باعث حل معضلات اجتماعی خواهد شد تبلیغات سوء دشمنان را نیز خنثی می کند.
نماینده ولی فقیه در گلستان تاکید کرد: در استان هم باید مشکلات اقتصادی و اشتغال حل شود و نباید وقتی سرمایه گذاری وارد منطقه می شود شروع به ایرادگیری و بدگویی کنیم.
آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه ایجاد اشتغال بدون شک باعث کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد و باید بر دست سرمایه گداران بوسه زد؛ خاطرنشان کرد: از سوی دیگر باید برای حل معضلات اجتماعی از افرادی استفاده کنیم که خود رنج کشیده و این مشکلات را درک کنند.
امام جمعه گرگان اضافه کرد: در گذشته ارتباط جوامع با یکدیگر کمتر بود اما امروزه با گسترش روابط آسیب های اجتماعی هم زیاد شده و راهکارهای دولتی به تنهایی آسیب های اجتماعی را برطرف نخواهد کرد فلذا باید تشکل ها مردمی و سمن ها هم پای کار بیایند.
3014/6203
* خبرنگار: مجید میهن دوست
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.