به گزارش خبرنگار ایرنا این دیدار عصر امروز دوشنبه در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان در حضور حدود 700 تماشاگر به قضاوت حسن نیکخواه به عنوان سرداور به همراه محسن روشن ضمیر و شهرام کرمی برگزار شد.
در این بازی که منصور انبه به عنوان نماینده فدراسیون و مهدی مکری به عنوان ناظر داوری در گرگان حضور یافته بودند، تیم شهرداری در کوارترهای اول و سوم با نتیجه 16 بر 10 و 29 بر 22 میهمان خود را شکست داد اما در کوارترهای دوم و چهارم به ترتیب با نتایج 12 بر 17 و 19 بر 21 بازی را به نیروی زمینی واگذار کرد.
سید زمان‌ حسینی سرمربی شهرداری گرگان در این بازی محمد شهریان، عندنان دورقی، یاسین کلاسنگیانی، سامان طاهرپور و مسعود سلیمانی را به عنوان پنج بازیکن آغازگر بازی به میدان فرستاد.
در آن سوی میدان محمدرضا اسلامی سرمربی تیم نیروی زمینی تهران با ترکیب اولیه مبین شیخی، ایمان پاریاب، پیام کیانی، علی رضا مرتضوی و محمد ترابی بازیکنان خود را به میدان فرستاد.
دیدار رفت این 2 تیم در تهران با پیروزی نیروی زمینی به پایان رسیده بود.
تیم شهرداری هم اکنون با 14 بازی دارای 2 برد و 12 باخت و مجموع 16 امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار دارد و در هفته هشتم دور برگشت روز پنجشنبه هفته جاری در تهران به مصاف مهرام خواهد رفت.
همچنین تیم نیروی زمینی که روز پنجشنبه در تهران میزبان پتروشیمی بندرامام خواهد بود از 14 بازی خود 6 برد، 8 باخت و 20 امتیاز کسب کرده است و در مکان ششم‌ جدول لیگ برتر قرار دارد.
تیم یِس آل گرگان نیز در این هفته در اهواز به مصاف تیم رعدپدافند هوایی خوزستان‌ رفت و با نتیجه 78 بر 73 مغلوب میزبان خود شد.
یِس آل که روز پنجشنبه هفته جاری میزبان دانشگاه‌ آزاد اسلامی خواهد بود با انجام 14 بازی، دارای 4 برد 10 باخت و مجموع 18 امتیاز در رده هفتم قرار دارد.
3014/2729
* خبرنگار: مجید میهن دوست
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.