به گزارش خبرنگار ایرنا این دیدار عصر امروز دوشنبه در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان در حضور حدود 800 تماشاگر به قضاوت محمد دوست به عنوان سرداور به همراه مصطفی‌ شریعتی و مهران کیش برگزار شد.
در این بازی با نظارت محمد متین نماینده فدراسیون تیم یِس آل در کوارترهای اول و دوم به ترتیب با نتایج 30 بر 13 و 26 بر 20 بازی را واگذار کرد و در کوارتر سوم 22 بر 20 برنده شد اما 2 تیم در کوارتر چهارم به نتیجه تساوی 31 بر 31 دست یافتند و در نهایت پتروشیمی با نتیجه 107 بر 86 میزبان خود را شکست داد.
صالح مخدومی سرمربی یِس آل در این بازی کامیار صادق زاده، رهام کبیر، دووین میشل، نیما بخشی و تایرون مک نیل را به عنوان 5 بازیکن آغازگر بازی به میدان فرستاد.
در آن سوی میدان یاران مهران شاهین طبع سرمربی تیم پتروشیمی بندرامام که نیم بیشتری از ملی پوشان کشورمان را در اختیار دارد با ترکیب اولیه سعید داورپناه، بهنام یخچالی، ارسلان کاظمی، فیلیپ ویدنف و میثم میرزایی بازیکن خود را به میدان فرستاد.
دیدار رفت این 2 تیم در بندرامام با نتیجه 108 بر 58 به سود پتروشیمی به پایان رسیده بود.
تیم یِس آل هم اکنون با 9 بازی دارای 2 برد و 7 باخت و مجموع 11 امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار دارد و در هفته دوم دور برگشت روز پنجشنبه هفته جاری در تبریز به مصاف شهرداری این شهر خواهد رفت.
تیم‌ پتروشیمی بندرامام نیز با 9 بازی دارای 9 برد، بدون‌ باخت و مجموع 18 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد و روز پنجشنبه در بندرامام باید به مصاف پالایش نفت آبادان‌‌ برود.
همچنین تیم شهرداری گرگان‌ در آبادان‌ با نتیجه 96 بر 80 مغلوب پالایش نفت این شهر شد
3014/2729
* خبرنگار: مجید میهن دوست
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.