به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، نصرت برزگر در جلسه شورای آموزش و پرورش که در دفتر امام جمعه کلاله برگزار شد، نقش رسانه ملی را درمقابله با آسیب های اجتماعی مهم دانست و افزود: همه دستگاه ها و عوامل فرهنگی و اجتماعی بر ایجاد مصونیت در قبال آسیب های اجتماعی در جامعه تلاش نموده و برای فعالیت های فرهنگی تاثیرگذار اعتبارکافی در نظر گرفته شود.
رئیس شورای آموزش وپرورش کلاله همچنین گفت: تقویت کارگاه های آموزشی برای اولیا، معلمان و دانش آموزان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی تاثیر به سزایی خواهد داشت.
امام جمعه کلاله نیز در این جلسه، آموزش و پرورش را پایه و اساس کشور دانست و اظهار داشت: فرزندان مردم امانتی در دست ماست و همه باید تلاش خود را برای رشد و تربیت آنها به کار گیریم تا فردا نزد خدا سرافراز باشیم.
حجت الاسلام والمسلمین کشیری به ضرورت ارتباط خانواده با مدرسه تاکید کرد و گفت: معلمی مقدس ترین شغل در جامعه است و وقتی تعامل خانه و مدرسه تقویت شود می توان در مقابله با آسیب های اجتماعی موفقیت هایی کسب کرد.
امام جمعه کلاله در ادامه بر تقویت مسائل بهداشتی و نظارت برآن در مدارس تاکید کرد.
در این نشست، مدیر آموزش و پرورش کلاله هم با بیان اینکه، 23 هزار دانش آموز در 211 آموزشگاه این شهرستان مشغول به تحصیل هستند، اظهارداشت : برای کاهش آسیب های اجتماعی باید همه با نگاه علمی تلاش کنند.
حسین طاهری راد افزود:تقویت کارگاه های آموزشی برای خانواده ها با استفاده از کارشناسان، حضور در مدارس و فعال کردن اتاق های فکر ازبرنامه های آموزش و پرورش کلاله برای کاهش آسیب های اجتماعی است.
وی با اعلام اینکه، سال گذشته دراین شهرستان از 244 شرکت کننده در کنکور سراسری ،177 نفر پذیرفته شده اند، ادامه داد:امسال ضمن توجه به آمارشرکت کنندگان، پذیرش کیفی را نیز برای کنکوری ها مدنظر قرار داده ایم.
وی به اقدامات انجام شده برای ثبت املاک در اختیار آموزش و پرورش اشاره کرد و اظهارداشت: نقشه برداری برای 156 ملک انجام شده که بزودی برای 12 ملک سند رسمی صادر می شود و مابقی هم در مسیر صدور سند قرار می گیرند.
شهرستان کلاله با افزون بر 130 هزار نفر در شرق استان گلستان واقع است.
7478/1860
خبرنگار: حاجی محمد خدری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.