علیرضا خراسانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: تیم ملی والیبال نشسته مردان برای بازی های پاراآسیایی جاکارتا آماده می شود و کادر فنی تیم ملی تصمیم گرفته که این مرحله از اردو را از 22 تا 29 دی ماه در تهران برگزار کند.
وی بیان کرد: احمد ایری ، آرش خرمالی ، آرش قره قاپلو و محمد نعمتی والیبالیست ها و فرشید عاشوری سرپرست گلستانی حاضر در این اردوی آماده سازی هستند.
به گفته وی؛ این دعوت شدگان از تجربه و انگیزه زیادی برای اعزام به مسابقات پارآسیایی برخوردارند و تلاش می کنند با ارائه توانایی های فنی خود، نظر کادر فنی را برای قرار گرفتن در فهرست نهایی جلب کنند.
وی ادامه داد: همچنین فرشید عاشوری بازیکن پیشین و مربی کنونی والیبال نشسته گلستان به عنوان سرپرست همراه تیم ملی بزرگسالان است.
ورزش جانبازان و معلولان گلستان چند ملی پوش مطرح در رشته های گوناگون دارد که برخی از آنها موفق به کسب افتخارات ارزشمند مانند مدال طلای بازی های پارالمپیک دوره های گوناگون شده اند.
در آخرین مسابقات پارالمپیک که در برزیل برگزار شد ، آرش خرمالی در تیم ملی والیبال نشسته مدال طلا را به گردن آویخت و زهرا دانای طوس اولین زن گلستانی راه یافته به پارالمپیک بود، هر چند است همراه با تیم ملی والیبال نشسته از کسب مدال بازماند.
بازی های پاراآسیایی جاکارتا از 18 آگوست تا 2 سپتامبر 2018 (از 27 مرداد 97)در جاکارتا و پالم بانگ اندونزی برگزار خواهد شد.
طبق پیش بینی شورای المپیک آسیا 11 هزار ورزشکارو 5 هزار و 500 تیم از 45 کمیته ملی المپیک در این دوره از بازی ها حضور خواهند داشت.
بازی‌های اندونزی ، سومین دوره از بازی‌های پاراآسیایی است که پس از گوانگ ژو چین و اینچئون کره جنوبی در جاکارتا برگزار می شود.
کاروان ایران در بازی های پارآسیایی اینچئون پس از چین ، کره جنوبی و ژاپن در جایگاه چهارم قرار گرفته بود.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.