سرهنگ حسینعلی مهربانی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: دراین حادثه صفورا ح مادر خانواده که 37 ساله بود، جان خود را از دست داد و فرزند دوساله اش بخاطر شدت جراحت ناشی از سوختگی به بیمارستان 5 آذرگرگان انتقال یافته است.
یکی از بستگان نزدیک این خانواده نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: برادرم (پدرخانواده) پس از آوردن کپسول گاز، برای تهیه نان به بیرون می رود و همسرش برای تهیه غذا در صدد اتصال اجاق به کپسول گاز برمی آید که در این حین رگلاتور کپسول شکسته و گازبه شدت نشت پیدا کرده آتش تمام اتاق را فرا می گیرد.
نورمحمد بندار افزود:دراین حادثه همسر برادرم برای نجات خود وفرزند خردسالش تلاش می کند و تا دم درب خروجی خودرا می رساند اما توان باز کردن درب را پیدا نکرده و همانجا بخاطر وحشت و جراحت وارده، فوت می کند.
دهیار روستای مالای شیخ غراوی نیز به ایرنا گفت: خانواده ای که دراین حادثه دچار مصیبت و ضرر وزیان شده، از خانواده های مستضعف این روستا است.
آخوند عبدالکریم اسلامی با بیان اینکه روستای مالای شیخ غراوی از نعمت لوله کشی گاز برخورداراست، ادامه داد: خانواده مذکور منزلشان را لوله کشی کرده بودند اما بخاطر شرایط نامناسب مالی امکان اتصال به شبکه گازبرایش فراهم نشده بود.
شهرستان کلاله با افزون بر130 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
7478/1860
خبرنگار: حاجی محمد خدری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.