به گزارش خبرنگار ایرنا، نصرت برزگر روز سه شنبه در جلسه هماهنگی برنامه های بزرگداشت سالروز حماسه نهم دی که در دفتر امام جمعه کلاله برگزار شد، افزود: دشمنان به منظورمقابله با ارزش های نظام از ابزارهای مختلفی استفاده می کنند که فتنه سال 88ازجمله این توطئه هاست.
وی گفت: دشمنان به ویژه آمریکا واسرائیل برای اجرا و موفقیت دراین فتنه علاوه بر عوامل داخلی ازظرفیت های کلانی برخوردار بودند که با با بصیرت مقام معظم رهبری، آگاهی مردم همیشه درصحنه و حضور حماسی آنان در روز نهم دی 88، فتنه دشمنان به رسوایی و شکست آنان منجر شد.
برزگرتصریح کرد: فتنه ای که بعد از انتخابات سال 88 در کشور راه افتاد، بحرانی بود که از سوی استکبار جهانی و عوامل داخلی آنان در جهت به انحراف کشیدن نظام به اجرا گذاشته شده بود.
فرماندارکلاله در ادامه به شیطنت ها به خصوص تطهیر عوامل فتنه از سوی برخی عوامل داخلی اشاره کرد و گفت: آگاهی و بصیرت مردم ولایتمدارایران اسلامی در شناخت دوست ودشمن ارتقا یافته و اجازه کمترین حرکتی را به دشمنان و عوامل داخلی آنان نخواهند داد.
به گزارش ایرنا، امام جمعه کلاله نیز در این نشست با بیان اینکه در 9 سوره قرآن کریم برشناخت دشمنان تاکید شده است، اظهار کرد: فتنه سال 88 زنگ بیدار باش برای مسئولان بود.
حجت الاسلام والمسلمین رضا کشیری افزود: دراجرای این فتنه، آمریکا و اسرائیل با بهره گیری عوامل د اخلی خود هزینه کلانی را اختصاص د اده بودند تا ریشه نظام وارزش های اسلامی را برکنند.
وی با بیان اینکه فتنه 88 برای دوستان و دشمنان درس بود، افزود: در جهت پیروزی این فتنه علاوه بر عوامل داخلی، تمام دشمنان نظام بسیج شده بودند حتی از برخی کشورها که از آنها توقع نداشتیم در این جریان خیانت کردند.
حجت الاسلام کشیری تصریح کرد: دراین فتنه، هدف دشمنان برچیدن اسلام و نظام بود.
امام جمعه کلاله خاطرنشان کرد: در جریان فتنه سال 88، بصیرت رهبر معظم انقلاب و آگاهی مردم ولایت مدار، دشمنان را با شکست سختی روبرو کرد.
درادامه این جلسه حجت الاسلام مجید حسین پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی کلاله نیز در سخنانی به ضرورت ارتقای آگاهی های مردم برای شناخت دشمنان و توطئه های آنان اشاره کرد و اعلام نمود: مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی ماه همگام با سراسر کشور، در میدان امام خمینی (ره) کلاله و مقابل مسجد رسول اعظم (ص) شهر فراغی از توابع این شهرستان با حضورگسترده مردم شیعه وسنی، مسئولان نهادها و دستگاههای اجرایی برگزار می شود.
شهرستان کلاله با افزون بر130هزار نفرجمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
7478/1860
خبرنگار: حاجی محمد خدری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.