عبدالهاشم قلندری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در اولین دوره این المپیاد که سه سال قبل برگزار شده بود ، 2 هزار و 700 دانش آموز شرکت کردند اما امسال و در سومین سال برگزاری بیش از 6 هزار دانش آموز دختر و پسر حضور دارند که در 10 رشته ورزشی با هم رقابت می کنند.
وی بیان کرد: دانش آموزان بندرگزی در رشته های مختلف از جمله فوتبال ، والیبال ، طناب کشی ، تنیس روی میز، شطرنج ، هندبال ، دومیدانی ، دارت و بسکتبال سومین المپیاد را برگزار خواهند کرد .
معاون آموزش و پرورش بندرگز افزود: این المپیاد همزمان با سراسر کشور از 20 مهرماه آغاز شده و دانش آموزان تا اردیبهشت ماه سال آینده در این رقابت های ورزشی با یکدیگر مسابقه می دهند.
قلندری ادامه داد: رفع مشکلات ناشی از فقر حرکتی یکی از دلایل اصلی وزارت آموزش و پرورش برای توسعه و تقویت این مسابقات است که در مدت زمان 3 سال از آغاز برگزاری تاکنون ، نتایج به دست آمده از آن تا حد زیادی امیدوار کننده بوده است.
وی گفت: علاوه بر تاثیر این المپیاد در رفع آسیب های ناشی از فقر حرکتی ، شادابی دانش آموزان از حضور مستمر در مسابقات ورزشی به خوبی قابل مشاهده و در افزایش توان علمی و یادگیری آنان تاثیرگذار است.
بندرگز با حدود 50 هزار نفر جمعیت در غرب استان گلستان واقع است.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.