به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدعلی فقیه روز دوشنبه در گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثارگر گلستان در گرگان اظهار کرد : تاکید بر تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر و کمک به ارتقای توان علمی آنها منجر به کسب موفقیت های فراوان از جمله رشد تعداد اعضای هیات علمی این گروه شده است.
وی بیان کرد: با توجه به ظرفیت بالای دانشجویان شاهد و ایثارگر ، حضور این تعداد در هیات علمی دانشگاه ها راضی کننده نیست و امیدواریم باز هم بر این تعداد افزوده شود.
مدیرکل آموزش بنیاد شهید وامور ایثارگران کشور به برنامه ریزی برای تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر اشاره کرد و گفت : برگزاری مستمر جشنواره های علمی برای شناسایی افراد مستعد و کمک به بالندگی و رشد علمی هر چه بیشتر آنها در سال های اخیر اجرا شد که امیدواریم نتیجه آن در سال های آینده ، بهبود دانش و علم دانشجویان شاهد و ایثارگر باشد .
فقیه ؛همچنین به شناسایی 60 هزار نخبه تحصیلی فرزندان شاهد و ایثارگر اشاره کرد و افزود که از این افراد در مسیر کسب موفقیت و آزمون های علمی هیچ کمک و حمایت خاصی نخواهد شد تا آنها در یک فضای رقابتی سالم توانمندی علمی خود را ثابت کنند.
وی ادامه داد: تعامل خوب مراکز آموزشی با مجموعه بنیاد شهید خروجی ارزشمندی را در پی داشته که یکی از آنها تراکم 60 هزار نفری ممتازان تحصیلی شاهد و ایثارگر در مقاطع مختلف تحصیلی است.
مدیرکل آموزش بنیاد شهید وامور ایثارگران اضافه کرد: از این تعداد 36 هزار تن در مقطع دانشگاهی قرار دارند، که 11 هزار و 500 نفر آنها مربوط در بخش تحصیلات تکمیلی یعنی کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل می کنند.
3091/1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.