به گزارش خبرنگار ایرنا این دیدار عصر روز دوشنبه در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان در حضور حدود 500 تماشاگر به قضاوت جعفر محمدپور به عنوان سرداور به همراه محمدرضا صالحیان و ابراهیم عباس زاده برگزار شد.
در این بازی که ورژ آبکاریان به عنوان نماینده و ناظر فدراسیون حضور داشت تیم یِس آل در کوارترهای دوم و سوم به ترتیب با نتایج 22 بر 17 و 21 بر 14 بازی را به سود خود به پایان برد اما در کوارتر اول با نتیجه 17 بر 12 بازی را واگذار کرد.
2 تیم در کوارتر چهارم به نتیجه تساوی 14 بر 14 دست یافتند.
صالح مخدومی سرمربی یس آل در این بازی صابر مخدومی، رهام کبیر، دووین میشل، نیما بخشی و تایرون مک نیل را به عنوان 5 بازیکن آغازگر بازی به میدان فرستاد.
در آن سوی میدان یاران محمدرضا اسلامی سرمربی تیم نیروی زمینی با ترکیب اولیه مبین شیخی، اشکان خلیل نژاد، رضا رنجبر، علی رضا مرتضوی و محمد ترابی به میدان رفتند.
دیدار رفت این 2 تیم در تهران با نتیجه 74 - 59 به سود نیروی زمینی به پایان رسیده بود.
تیم یس آل هم اکنون با 12 بازی دارای 3 برد و 8 باخت و مجموع 14 امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی قرار دارد و در هفته چهارم دور برگشت روز پنجشنبه هفته جاری در تهران به مصاف مهرام خواهد رفت.
گفتنی است در دیگر بازی لیگ برتر بسکتبال تیم شهرداری گرگان‌ در تهران‌ با نتیجه 63 - 60 مغلوب دانشگاه آزاد اسلامی شد.
سرمربی تیم‌ بسکتبال نیروی زمینی تهران در پایان بازی گفت: وضعیت مالی و بودجه ای تیم ما طوری است که حتی پول خرید آب معدنی سر تمرین را هم نداریم.
محمدرضا اسلامی بدون اشاره به جزئیات افزود: برای اعتراض کردن به داوری هم پول نداریم از سوی دیگر باشگاهی هستیم که طبق قانون نباید از ما ورودی بگیرند اما متاسفانه این هزینه از ما گرفته شده است‌.
وی ابراز داشت: هر تیمی توان مالی بیشتری دارد از جایگاه بالاتری برخوردار است و امیدوارم با آمدن رئیس جدید فدراسیون اتفاقات خوبی در بسکتبال رخ دهد و در وهله اول تحول عظیمی در بخش داوران ایجاد شود تا به راحتی زحمات یک تیم را نادیده نگیرند.
سرمربی تیم‌ بسکتبال نیروی زمینی تهران گفت که در هر صورت پیروزی تیم یس آل را تبریک می‌ گویم و نمی‌خواهم برد آنها را بی ارزش جلوه دهم، آنها جنگیدند و تلاش کردند.
سرمربی تیم بسکتبال یس آل گرگان هم گفت: هیچ گاه در خصوص داوری اظهار نظر نمی‌ کنم زیرا کارشناس این کار مهم نیستم اما همانطور که بازیکنان و مربیان اشتباه می‌ کنند ممکن است داور هم اشتباه کند.
صالح مخدومی افزود: در تمام مدت زمان بازی مورد خاصی در داوری ندیدم و در صحنه‌‌هایی که سرمربی حریف اعتراض داشت فکر نمی‌ کنم مشکل خاصی بوده باشد.
3014/2729/
* خبرنگار: مجید میهن دوست
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.