به گزارش خبرنگار ایرنا، در مراسم آغاز عملیات اجرایی این پروژه در روستای سلطانعلی، مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان و مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس درسخنانی گفت: برای ساخت این پایگاه جاده ای مبلغ یک میلیارد ریال هزینه می شود.
دکتر رضا صابری بابیان اینکه پایگاه اورژانس جاده ای سلطانعلی دومین پایگاه خیرساز این شهرستان می باشد که توسط خیری به نام 'عبدالحمید چپرلی' ساخته می شود، افزود: پیش از این نیز یک پایگاه جاده ای در روستای چای قوشان توسط یکی از خیرین منطقه به نام 'حاج اراز بردی پور' احداث و درهفته دولت امسال به بهره برداری رسیده بود.
وی اضافه کرد: یک پایگاه اورژانس جاده ای دیگر نیز در روزهای آینده توسط یکی دیگر از خیرین گنبدکاووس به نام 'آنه محمد آقپور' در روستای مرزی 'دماغ' از توابع بخش داشلی برون ساخته می شود که عملیات اجرایی آن در چند روز آینده آغاز می شود.
دکتر صابری تصریح کرد: احداث پایگاه های اورژانس جاده ای با توجه به مساحت افزون بر پنج هزار کیلوکتر مربعی گنبدکاووس و نیز افزایش سوانح رانندگی بویژه درمناطق شمالی این شهرستان ضروری است.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی اورژانس 115 گنبدکاووس نیز درحاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: هم اکنون این شهرستان هفت پایگاه اورژانس فعال شهری و روستایی با هشت دستگاه آمبولانس دارد.
مجید ایگدری افزود: بطور میانگین پایگاه های اورژانس گنبدکاووس در ماه 1300 ماموریت انجام می دهند.
به گزارش ایرنا، قرار است، ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای روستای سلطانعلی بامساحت 95 متر مربع در زمینی به مساحت 480 متر مربع که ازسوی شورای اسلامی این روستا اهدا شده، احداث شود.
با بهره برداری از این پایگاه اورژانس جاده ای به کل 28 روستای دهستان سلطانعلی که در مجموع حدود 40 هزار نفر جمعیت دارند، خدمات ارائه می شود.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.