علی بیانی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : برنامه جدی و اصلی هیات بوکس گلستان در سال های اخیر ، تمرکز بر شناخت استعدادها در رده های سنی پایه با هدف تشکیل تیم قدرتمند استان در آینده و افزایش امیدها برای کسب مدال های ارزشمند مسابقات معتبر است .
وی بیان کرد: هم اینک تیم های بوکس پایه گلستان ، جزو مدعیان اصلی این رده ها در کشور به حساب می آیند که اگر این روند ادامه پیدا کند بی شک گلستان در آینده به یکی از مراکز اصلی مدال آوری این رشته در کشور تبدیل می شود .
رییس هیات بوکس گلستان افزود : برگزاری دوره های متعدد آموزشی برای مربیان و تلاش برای راه اندازی هیات های بوکس در همه شهرستان ها با هدف شناسایی هر چه بیشتر استعدادها ، راهکارهای در پیش گرفته شده برای رسیدن به این اهداف در بلند مدت است.
بیانی از تلاش برای راه اندازی اولین پایگاه قهرمانی بوکس کشور در گلستان خبر داد و گفت: رایزنی با مسئولان فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان انجام شده و امیدواریم با حمایت بیشتر در آینده نزدیک شاهد راه اندازی پایگاه قهرمانی بوکس به عنوان محلی برای شکوفا شدن هر چه بیشتر استعدادهای این رشته در استان و کشور باشیم .
وی بیان کرد : در صورت راه اندازی این پایگاه ، گلستان به محل اصلی برگزاری اردوی تیم های ملی بوکس تبدیل می شود و ورزشکاران استان می توانند از این فرصت برای تمرین با ملی پوشان و افزایش کیفیت فنی خود استفاده کنند .
رییس هیات بوکس گلستان افزود : یکی از برنامه های جدی گلستان برای ارتقای بیشتر بوکس در رده های سنی پایه ، تلاش برای به خدمت گرفتن یک مربی بادانش ملی و یا بین المللی است.
بیانی ادامه داد: سال گذشته با یک مربی مشهور قزاقستانی گفتگو کردیم اما هزینه بالای جذب این مربی ما را از استخدام پشیمان کرد و تصمیم گرفتیم از یک مربی داخلی استفاده کنیم که این قرارداد به زودی بسته خواهد شد .
وی به میزبانی گلستان از رقابت های بوکس قهرمانی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی گرامیداشت شهدای محیط زیست اشاره کرد و گفت: در این رقابت ها که طی آذرماه در گرگان برگزار می شود 47 بوکسور از 22 استان کشور برای کسب سهمیه حضور در تیم ملی با هم مسابقه می دهند.
به گفته وی؛ همچنین 5 بوکسور گلستانی تلاش می کنند با بهره مندی از آمادگی فنی و استفاده از امتیاز میزبانی ، از سکوی قهرمانی این رقابت ها بالا رفته و عضو تیم ملی شوند.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.