به گزارش دریافتی یکشنبه ایرنا محمد حمیدی در معارفه شهردار نوکنده از توابع شهرستان بندرگز اظهار کرد: تاکنون با تعامل و همکاری مسئولان سازمان مدیریت و برنامه ریزی طلب شهرداری های گلستان از دستگاه های اجرایی در حوزه پروژه های استانی تمام شهرها بجز گرگان، علی آبادکتول، رامیان و بندرگز تسویه شده است .
طبق سرشماری نفوس و مسکن سال 95 در گلستان 30 نقطه شهری وجود دارد که بیش از 53 درصد از جمعیت یک میلیون و 869 هزار نفری استان را در خودجای داده است.
او به تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و شرکتی در شهرداری های استان اشاره کرد و گفت: دولت تدبیر و امید با هدف ایجاد انگیزه در پرسنل و ساماندهی این نیروها طبق تشکیلات شهرداریها، بحث تبدیل وضعیت 50 هزار نفر از کارکنان قراردادی و شرکتی در کل کشور را در دستور کار قرار داده که سهمیه این استان 599 نفر است و از این تعداد 9 نفر سهمیه شهرداری نوکنده می باشد.
سرپرست فرمانداری بندرگز نیز با اشاره به نگاه توسعه محور استاندار گلستان از همه مسوولان، نخبگان و مردم جهت همکاری و همدلی در مسیر پیشرفت و توسعه این شهرستان دعوت کرد تا در مسیر جبران عقب ماندگی های این شهرستان قدم بردارند.
حسین احمدی واگذاری مسوولیت را فرصتی در جهت خدمتگذاری به مردم و جامعه دانست و بر همکاری اعضای شورا، سرمایه گذاران بخش خصوصی و مردم خوب این شهر در راستای فراهم نمودن شروع یک فصل جدید در بحث توسعه و پیشرفت شهرستان تاکید کرد.
او با اشاره به اقلیم خاص منطقه و برخورداری از جاذبه های گردشگری اعم از دریا و جنگل گفت: نوکنده به عنوان دروازه ورودی استان گلستان باید ویترین زیبایی های این استان بوده و فعالیت های مناسب دستگاه های اجرایی و بویژه شهرداری می تواند موجب جذب و ماندگاری مسافران و زائران ورودی به استان شود.
در این مراسم که جمعی از مسئولان و مردم شهر نوکنده حضور داشتند، حکم سید محمد رضا سید النگی به عنوان شهردار جدید اعطا و از خدمات رضا منوچهری شهردار سابق قدردانی شد.
شهر نوکنده با بیش از 10 هزار نفر جمعیت در پیش کوههای دامنه شمالی البرز شرقی واقع شده است و از غرب با شهرستان گلوگاه در استان مازندران همسایه است.
ش/62042729
* خبرنگار: محمد اسماعیل شربتی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.