به گزارش ایرنا، رامین بابایی چهارشنبه شب در پایان دیدار با رعد پدافند کاشان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: هر دو تیم بازی تماشاگر پسندی را ارائه کردند؛ رعد کاشان با یک تیم جوان و پرانگیزه همانند ما برای برد وارد این بازی شده بود و بازی مقابل اینگونه تیم ها سخت است.
وی در ادامه گفت: به بازیکنانم افتخار می کنم که پس از بازی سخت مقابل تیم ساری و در زمان اندکی توانستند به بازی برگردند و در این بازی ارزش های خودشان را به نمایش بگذارند.
وی در خصوص سیستم بازی تیم هاوش گنبد ابراز داشت: در گیم های اول و دوم با سرویس های خوب و دفاع روی تور، بازی را در دست گرفتیم و همانطور که شاهد بودید در پایان این گیم ها پیروز از زمین بیرون آمدیم ولی در گیم سوم اسیر بازی خوب تیم کاشان شدیم اما بازیکنان گنبد تا آخر جنگیدند و بازی را مدیریت کردند.
سرمربی تیم والیبال هاوش گنبدکاووس در خصوص جدایی و نبود چهار بازیکن این تیم هم گفت: نبود این بازیکنان برای ما سخت بود ولی آنها نیز شرایط خودشان را دارند و به نظر این بازیکنان احترام میگذاریم هرچند برای بازگشت پیشنهاداتی ارائه داده ایم، ولی مورد قبول آنها واقع نشد.
رامین بابایی در خصوص وضعیت تیم هاوش گفت: طبق قانون فدراسیون تا نیم فصل اجازه جذب بازیکن را نخواهیم داشت و به دلیل نداشتن بازیکن ذخیره، شرایط برایمان سخت شده است.
وی تصریح کرد: برای نیم فصل بطور قطع برنامه هایی داریم و درصدد جذب چند بازیکن خواهیم بود.
سرمربی تیم والیبال رعد پدافند کاشان نیز در مصاحبه پایان بازی با هاوش گنبد در جمع خبرنگاران گفت: این برد را به تیم گنبد که از بازیکنان بومی و پرتلاش تشکیل شده تبریک می گویم.
محمد شیرازی افزود: تنها حدود یک هفته با تیم کار کرده ام و به دلیل مشکلاتی که در دریافت اول تیم وجود دارد، نیاز به زمان داریم تا برای برطرف کردن این نقطه ضعف کار کنیم.
وی در ادامه گفت: از آنجایی که تیم ما از سرباز بازیکن تشکیل شده ، سطح دریافتی هایی که در دیگر تیم ها وجود دارد کار را برای ما سخت می کند.
وی افزود: ما تلاش می کنیم ابتدا از نظر روحی و روانی بازیکنان را به شرایط مطلوب برسانیم و با جذب نیرو در نیم فصل، امیدواریم که موقعیت خود را در جدول بهتر بکنیم.
به گزارش ایرنا، تیم های هاوش گنبد و رعد پدآفند کاشان در هفته دهم از بازی های لیگ برتر والیبال، چهارشنبه شب در سالن المپیک گنبد به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه سه بر یک به نفع میزبان به پایان رسید.
9433/ 1860
خبرنگار: علی اصغر قزل سفلو ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.