به گزارش ایرنا، این دیدار چهارشنبه شب با قضاوت علیرضا قریب به عنوان داور اول، اسماعیل رزقی داور دوم و با حضور احمد بندری به عنوان ناظر سازمان لیگ و امیر ظهیری به عنوان ناظر کمیته داوری در سالن المپیک گنبدکاووس برگزار شد.
در گیم اول ، هاوش گنبدکاووس با ارائه یک‌ بازی خوب و کسب نتیجه 25 بر 17 مقتدرانه بر حریف کاشانی خود به برتری رسید.
گیم دوم با جذابیت بیشتری دنبال شد و هاوش گنبد اختلاف اول بازی را جبران کرد و حتی اواسط بازی اختلاف چشمگیری با مهمان خود رعد پدافند کاشان داشت اما با مقاومت بازیکنان این تیم روبرو شد و سرانجام این گیم نیز با نتیجه 25 بر 22 به سود هاوش به پایان ‌رسید.
بازی دو تیم در گیم سوم نیز با هیجان و جذابیت بالا دنبال شد و درحالی که تیم هاوش گنبد هفت امتیاز از مهمان خود عقب افتاده بود، با حمایت پرشور تماشاگران خود، امتیاز های عقب افتاده را جبران کرد ولی در نهایت این گیم با نتیجه 25 بر 23 به سود رعد پدآفند کاشان به پایان رسید.
در گیم چهارم تیم میزبان بازی برتری از خود به نمایش گذاشت و در اواخر بازی با 9 امتیاز اختلاف از حریف خود پیش افتاد و در پایان با نتیجه 25 بر 16 این گیم به نفع هاوش گنبد به اتمام رسید تا این تیم در نتیجه کلی نیز با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد.
در پایان این بازی هاوش گنبد با سه برد از مجموع بازی های خود 10 امتیازی شد و تیم بدون برد رعد پدآفند کاشان نیز همچنان قعر نشین باقی ماند.
9433/1860
خبرنگار: علی اصغر قزل سفلو ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.