به گزارش ایرنا، این دیدار چهارشنبه شب درسالن المپیک گنبدکاووس با قضاوت مسعود ذوقی به عنوان داور اول و مرتضی علایی به عنوان داور دوم برگزار شد و حمید حق بین نیز به عنوان ناظر فدراسیون بر بازی نظارت داشت.
گیم اول این دیدار با بازی خوب و طوفانی گنبدی ها آغاز شد و تیم جوان شمس با برخی ناهماهنگی هایی که در بین بازیکنان خطوط مختلف داشت، نتوانست بازی خوبی ارائه دهد و نتیجه این گیم را با نتیجه 25 بر 20 به میزبان خود واگذار کرد.
درگیم دوم این بازی اگرچه دو تیم تا وقت استراحت فنی اول پا به پای پیش رفتند اما این تیم هاوش بود که با حمایت تماشاگران و بازی خوب بازیکنانش موفق شد اختلاف 6 امتیازی تا وقت استراحت فنی دوم با تیم مهمان ایجاد کند و در نهایت با حفظ این اختلاف و افزایش آن، این گیم را نیز با نتیجه 25 بر 14 به سود خود به پایان داد.
گیم سوم این دیدار نیز با بازی خوب هاوش که از برد دو ست قبلی روحیه گرفته بود آغاز شد و اگر چه تیم شمس تهران تا حدودی نسبت به دو گیم قبلی بهتر بازی می کرد اما این گیم با چهار امتیاز اختلاف به نفع هاوش تا وقت استراحت فنی دوم ادامه یافت.
در ادامه این گیم، تیم هاوش اختلاف امتیازی خود را حفظ کرد و موفق شد این گیم را با نتیجه 25 بر 21 و در مجموع، بازی را سه بر صفر به نفع خود به پایان برده و دومین برد خود در این فصل را کسب کند.
یه گزارش ایرنا، تیم هاوش گنبدکاووس در این بازی با ترکیب حمید چوگان، کمال قریشی، عبدالله ناظری، جمال الدین کنعانی پور، متین تکاور و بنیامین ایگدری با مربیگری رامین بابایی و تیم شمس تهران نیز با ترکیب صابر کاظمی، بهزاد سیفی فر، بهنام ابراهیمی، امیرحسین فلات خواه، مرتضی شریفی، محمدرضا حضرت پور به مربیگری محمد وکیلی بازی را آغاز کردند.
علیرضا نادی، حیدرشاهی، سهیل احمدی و علی سجادی چهار بازیکن غیر بومی تیم هاوش در این بازی حضور نداشتند و بر اساس شنیده ها قرار بوده 20 درصد مبلغ قراردادشان قبل از این بازی پرداخت شود، که انجام نشد.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.