به گزارش ایرنا سید مناف هاشمی روز یکشنبه در صبحگاه حامیان ولایت گروه های نمونه بسیج کارمندان ادارات استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس و شهیدان 5 آذر 57 گرگان، اظهارکرد: وحدت و همدلی در استان و حوزه های مختلف وجود دارد.
وی ضمن تبریک پیروزی های سپاه اسلام بعد از یک تلاش 6 ساله بر داعش افزود: این موفقیت های بزرگ را باید به همه بسیجیان، خانواده های شهیدان به ویژه خانواده شهدای مدافع حرم تبریک گفت.
استاندار گلستان ضمن تقدیر از تلاش های سردار قاسم سلیمانی ادامه داد: سردار سلیمانی به درستی نماد مقاومت، شهامت، وفاداری و اخلاص در جهان اسلام است.
وی با بیان اینکه بسیج همواره عامل توسعه است، یادآور شد: اگر دغدغه امروز ما اشتغال جوانان، رفع آسیب های اجتماعی ، از بین بردن فساد اداری و جذب سرمایه گذاری و بخش خصوصی به استان است باید تفکر بسیجی در همه حوزه های اجرایی ورود کند.
استاندار در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه تفکر و روحیه بسیجی در زمان بحران ها نیز مشکلات را حل خواهد کرد، گفت: در هفته گذشته در آتش سوزی که در 22 نقطه از مناطق جنگلی استان داشتیم، ورود بسیج و نقش آن را مشاهده و لمس کردیم.
سردار رحمت الله صادقی فرمانده سپاه نینوا گلستان نیز در سخنانی فرارسیدن هفته بسیج و قیام 5 آذر سال 57 مردم گرگان را گرامی داشت و گفت: این روزها شاهد موفقیت های بزرگ جبهه انقلاب اسلامی در عراق و سوریه هستیم.
6204/1648
تنظیم: علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.