ابراهیم غفاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مدیر عامل کارت اعتباری ایرانیان به عنوان حامی مالی قبلی تیم والیبال گنبدکاووس به دلیل برخی مشکلات ایجاد شده و نیز اختلاف نظر با سرمربی این تیم، از ادامه حمایت مالی انصراف داد.
وی گفت: حامی مالی قبلی تیم والیبال گنبدکاووس مراتب انصراف خود را طی نامه ای به فدراسیون والیبال نیز اعلام کرده است.
غفاری اضافه کرد: پس از انصراف حامی مالی، تلاش مسئولان استانی و شهرستان برای جذب حامی مالی جدید برای تیم والیبال این شهرستان آغاز شده و در این خصوص مذاکرات با چند گزینه در حال انجام است و بزودی حامی جدید مشخص می شود.
وی تصریح کرد: رایزنی های انجام شده با حامی جدید موفقیت آمیز بوده و در چند روز آینده رسما اعلام می شود.
به گزارش ایرنا، تیم والیبال گنبدکاووس از دو بازی فصل جدید مسابقات لیگ برتر جام شهید محسن حججی یک برد و یک باخت در کارنامه دارد و بازی هفته دوم این تیم مقابل کاله مازندران به دلیل پرداخت نکردن حق ورودی تیم به فدراسیون و برخی اشکالات در قرارداد بازیکنان و کادر فنی، به حکم سازمان لیگ لغو شد.
در پی اعلام انصراف حامی مالی تیم والیبال گنبدکاووس، این تیم در بازی هفته سوم خود در مقابل شهرداری تبریز با عنوان نماینده گنبدکاووس به میدان رفته بود.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال دربین مردم این دیار بویژه ترکمن ها علاقه مندان زیادی دارد.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.