امانقلی رحیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 12 تیم شرکت کننده در این مسابقات در قالب 3 گروه چهار تیمی تقسیم بندی شده اند و هر شب سه بازی برگزار می شود.
وی اظهار داشت: مسابقات والیبال رده نوجوانان جام رمضان گنبدکاووس از ساعت 21:30 هر شب به جز ایام تعطیلات رسمی درمحل سالن ورزشی المپیک این شهر برگزار می شود.
رحیمی از احتمال اضافه شدن تیم های جدید به این مسابقات خبر داد و گفت: در صورت اضافه شدن تیم های جدید، نحوه برگزاری و گروه بندی تیم ها تغییر می کند و کمیته فنی در این مورد تصمیم می گیرد.
روابط عمومی هیات والیبال گنبدکاووس اسامی 12 تیم شرکت کننده دراین مسابقات را 'دکتر چپرلی، ایران خودرو، کانون دوجی الف و ب، کانون ایمری، صحرای الف و ب، کانون فرجی، کانون حسن زاده، کانون ملی پوشان، کانون ارازی و کانون دازگنبدی' اعلام کرد.
اضافه کرد: مراسم قرعه کشی مسابقات جام رمضان رده نوجوانان چهارشنبه شب با حضور مربیان برگزار شد.
رحیمی از احتمال برگزاری مسابقات والیبال رده جوانان جام رمضان گنبدکاووس نیز خبر داد و گفت: فعلا اطلاعیه ثبت نام صادر شده و درصورت استقبال علاقه مندان و کانون های والیبال منطقه این مسابقات نیز برگزار می شود.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته ورزشی والیبال علاقه مندان زیادی دراین شهرستان دارد به گونه ای که از گنبدکاووس درمحافل ورزشی به عنوان پایتخت والیبال کشور یاد می شود.
گنبدکاووس بازیکنان و چهره های نام آشنایی در والیبال کشور دارد که فرهاد قائمی، میکائیل تاجر، طاهر آزمون، بای محمد دوجی، رسول آقچلی و اسماعیل مسافر و مرحوم نوری آزمون از جمله این بازیکنان و چهره ها می باشند.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.