به گزارش خبرنگار ایرنا، قرجه طیار در این بیانیه که نسخه تلگرامی آن را روز شنبه به دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در گنبدکاووس ارسال شد، افزود: خط و نشان های ترامپ نیز سیاستی نخ نما برای ایجاد تفرقه بین مردم، حاکمیت و دولت ایران است.
وی افزود: اظهارات ضد ایرانی رئیس جمهوری آمریکا نه تنها گره ای از مشکلات بین المللی را حل نمی کند، بلکه بر وخامت و پیچیده تر شدن اوضاع بین المللی می افزاید.
وی گفته است: توافق چند جانبه برجام با قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد جنبه بین المللی پیدا کرده و تایید نکردن آن توسط رئیس جمهور یک کشور به هیچ وجه مشروعیت و مقبولیت بین المللی آن را زیر سئوال نخواهد برد.
نماینده مردم گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی یادآور شده است: خروج احتمالی آمریکا از توافق برجام موجب انزوای آن کشور و اثبات حقانیت و محبوبیت جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین المللی خواهد شد.
وی دراین بیانیه با اشاره به موضع گیری سریع و صریح فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مبنی بر حمایت تمام قد اروپا از برجام، تصریح کرده است: این اظهار نظر نقطه عطفی در تثبیت برجام و روابط اتحادیه اروپا با جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا در دو جهت کاملا متضاد محسوب می شود.
طیار درخصوص سپاه نیز گفت: سپاه پاسداران مثل همه ارکان نظام و حتی فراتر از آن، از زیرساخت های نظامی، امنیتی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود و تقابل با سپاه یعنی عداوت با کشور و ملت بزرگ ایران خواهد بود.
وی در ادامه بیانیه خود آورده است: تلاش بیهوده ترامپ برای جدایی ملت، دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران، ادامه سیاست نخ نما و پوسیده 'تفرقه بینداز و حکومت کن' است، ولی ملت آگاه و سلحشور ایران فریب 'شیطان بزرگ' را نخواهد خورد و بین ملت، دولت و نظام هیچ فاصله ای نیست و نخواهد بود.
نماینده مردم گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی در پایان این بیانیه با محکوم کردن یاوه گویی های ترامپ و دعوت دولتمردان و سناتورهای کنگره آمریکا به واقع بینی و درک شرایط حساس منطقه و بین المللی، گفته است: تک تک مردم شریف ایران، در مقابل دشمنان ایران اسلامی با تمام قوا ایستاده و تا ابد از نام خلیج همیشه فارس دفاع خواهند کرد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.