ابراهیم غفاری عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با انتقاد از آنچه که آن را کم لطفی فدراسیون والیبال دانست گفت: این فدراسیون به دلیل پرداخت نشدن حق ورودی، تیم ایرانیان گنبد را امروز از لیگ برتر کنار گذاشت و با تلاش مسئولان گنبدکاووس برای حل این مشکل، فدراسیون والیبال متقاعد شده است که بازی های این تیم از هفته آینده طبق برنامه سازمان لیگ انجام شود.
وی اظهار کرد: علت کنار گذاشتن تیم والیبال ایرانیان گنبدکاووس از لیگ برتر به خاطر وصول نشدن حق ورودی به مسابقات بود که آن هم به خاطر مشکلاتی است که برای اسپانسر تیم ایجاد شده است.
وی گفت: برادر حامی مالی تیم که مسئول امور مالی تیم نیز بوده و همه اسناد مالی تیم با امضای او انجام می شده، متاسفانه چندی پیش بر اثر حادثه رانندگی فوت می کند.
غفاری اضافه کرد: فوت برادر حامی مالی تیم سبب شد تا جایگزین کردن شخص دیگر و طی مراحل اداری برای تغییر امضا طولانی شود و به همین خاطر تعهدات مالی نیز به تاخیر افتاده است.
وی تصریح کرد: حامی مالی تیم مراتب را به فدراسیون اعلام کرد و از آنها مهلت خواست اما فدراسیون در اقدامی غیر اخلاقی، امروز ( سه شنبه) تیم را از لیگ برتر کنار گذاشت و بازی فردا مقابل کاله را لغو کرد.
رئیس ورزش و جوانان گنبدکاووس یادآور شد: هم اکنون موضوع در فدراسیون درحال پیگیری است و فدراسیون نیز متقاعد شده و قرار است با بازگشت تیم والیبال ایرانیان گنبد به لیگ برتر، بازی های آینده این تیم برگزار و دیدار کاله نیز در زمان دیگری انجام شود.
غفاری افزود: فدراسیون والیبال باید شرایط روحی حامی تیم را در نظر می گرفت و نباید نسبت به نامه نگاری برای کنار گذاشتن تیم از لیگ و لغو بازی با کاله اقدام می کرد.
وی گفت: به نظرم حق ورودی تیم ها مسئله مهم و کلیدی نیست که فدراسیون اینقدر روی آن اصرار می کند و ضمن اینکه حامی تیم نیز اعلام کرده به دلیل حوادث ناگوار پیش آمده برای خانواده اش، قدری به او مهلت دهند.
تیم و الیبال کارت اعتباری ایرانیان گنبدکاووس در هفته نخست بازی های لیگ برتر، روز یکشنبه گذشته در خانه خود تیم شهرداری ارومیه را با نتیجه سه بر یک شکست داد و فردا نیز میزبان تیم کاله آمل بود که این بازی از سوی فدراسیون لغو شد.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.