به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا شاملو روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح هادی برخی روستاهای بخش مرکزی گنبدکاووس در جمع خبرنگاران گفت: برای اجرای این طرح ها مبلغ 15 هزار میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.
وی افزود: در صورت تخصیص اعتبارات پیش بینی شده، 10 تا 12 میلیون مترمربع از معابر روستایی زیرسازی و آسفالت می شود.
شاملو اضافه کرد: از مجموع اعتبارات پیش بینی شده امسال، پنج هزار میلیارد ریال آن به تامین قیر رایگان برای دهیاری ها اختصاص دارد.
وی تصریح کرد: سهم استان گلستان از قیر رایگان 120 تا 140 میلیارد ریال است که 100 میلیارد ریال آن در سه ماه سوم امسال تخصیص می یابد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان نیز در حاشیه این بازدیدها گفت: امسال طرح هادی در 257 روستای این استان که موافقنامه های آن نیز مبادله شده، اجرا می شود.
محمدتقی زمانی نژاد افزود: در استان گلستان برای 942 روستا طرح هادی تهیه که عملیات اجرایی طرح ها در 485 روستا آغاز شده و در 146 روستا پایان یافته است.
وی افزود: امسال در صورت تخصیص بودجه، 70 تا 80 کیلومتر از معابر روستایی گلستان بهسازی و آسفالت می شود.
به گزارش ایرنا، دربازدید معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از روستاهای بخش مرکزی گنبدکاووس ازجمله بی بی شیروان، گدم آباد، ساری بخش، آق قایه، آق آباد، توتلی کوچک و سارلی مختوم، نماینده مردم گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه و برخی مسئولان این شهرستان نیز حضور دارند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.