به گزارش روز یکشنبه ایرنا، سعید مازندرانی در سومین کارگروه اشتغال استان افزود: دولت در طرح کارورزی و همچنین طرح جذب فارغ التحصیلان دانشگاهی حمایت های بیمه ای دارد و کارفرمایان به ترتیب دو و یک سال در اجرای این طرح ها از پرداخت حق بیمه نیروی خود معاف می شوند.
وی با یادآوری اینکه برنامه اشتغال دستگاه های اجرایی استان مشخص و به مدیران و فرمانداران ابلاغ شده است، افزود: با توجه به تشکیل ستاد اشتغال شهرستانی؛ رسته های آی تی، بوم گردی و گردشگری از طرح های اولویت دار استان دراین حوزه است و صنایع غذایی، پوشاک و شیلات هم به آنها اضافه شده است.
مازندرانی گفت: امسال بیش از 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغالزائی در کشور تصویب شده که سهم استان حدود 5هزار و 400میلیارد ریال است.
مدیر کل صدا و سیما مرکز گلستان نیز با بیان اینکه مدیران تمایلی به انعکاس معضلات و مشکلات از رسانه ملی ندارند، تاکید کرد: صدا و سیما نمی خواهد مانع حرکت و یا سنگی بر سر راه مدیران باشد بلکه تلاش می کند تا مشکل آنها حل شود.
بهرام عبدالحسینی از تشکیل کارگروه رسانه و اشتغال در صدا و سیمای گلستان خبر داد و گفت: تلاش می شود که به یک فهم مشترک در ارتباط با برنامه سازی و حل معضلات و مشکلات این حوزه دست یابیم و از سوی دیگر باور داریم که تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی می تواند به حل معضل بیکاری استان کمک کند.
3014/1648
تنظیم: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.