به گزارش ایرنا این مراسم با حضور فرمانداران شهرستان های کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان و جمعی از روحانیون شیعه و سنی، فرماندهان نظامی و انتظامی ، خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم شهرستان های غرب استان برگزار شد.
در این آیین باشکوه یگان های مختلف نظامی و انتظامی و اقشار مختلف بسیج شهرستان های کردکوی ،بندرگز و بندرترکمن و گمیشان حاضر در میدان اقتدار و آمادگی خود را در دفاع از کشور اسلامی به نمایش گذاشتند.
همچنین در ادامه ، رژه موتوری بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه های مختلف منطقه با رزمایش خودرویی و اعلام آمادگی برای خدمت به مردم برگزار شد.
از نکات مشهود این مراسم نصب بنرهایی 'حاوی منویات مقام معظم رهبری و ضرورت زنده نگه داشتن محرم و حادثه عاشورا و رژه یگان هایی ملبس به قوم ترکمن' بود.
31شهریور یادآور حدیث حریت فرزندان این سرزمین است .فرزندانی از ایران و ایرانی که در قالب نیروهای مختلف نظامی و انتظامی و بسیج ،پاسداری از مرز و بوم را در دهه های مختلف بر عهده داتشند .نیروهایی که با دفاع از سرحدات جغرافیایی و دینی پنجه در پنجه ناپاک استکبار انداخته و همچون تندر توفنده ای برای همیشه تاریخ دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را از حمله به این کشور ناامید کردند.
31 شهریور اولین روز از هفته دفاع مقدس است
شهرستان های بندرگز، بندرترکمن، کردکوی و گمیشان در مجموع با بیش از 300 هزا رنفر جمعیت در غرب استان گلستان واقع شده اند.
7333/1648
خبرنگار : علی قاسمعلی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.