سیدعلی صفی الحسینی روز پنجشنبه و همزمان با آغاز جشن عاطفه ها به خبرنگارایرنا گفت: پایگاه های ثابت با همکاری مراکز نیکو کاری روستایی اجن قره خوجه، یاس کبود تلوستان و امام حسین (ع) ینقاق، نیلکوه تنگراه و پایگاه های شهری مهرآفرین و صاحب الزمان شهر گالیکش دایر شده و هر مرکز نیکوکاری روستایی مسئولیت جمع اوری کمک های خیرین روستاهای زیر مجموعه خود را برعهده دارند.
وی گفت: سال گذشته نیز با همین تعداد پایگاه مبلغ 376 میلیون و 507هزار ریال از کمک های مردمی در جشن عاطفه ها جمع اوری شده بود که به دانش اموزان نیاز مند اهدا شد.
صفی الحسینی گفت: پیش بینی میشود بر اساس برنامه عملیاتی، مردم خیر این شهرستان مبلغ 564 میلیون ریال از هدایای نقدی و جنسی خود رابه این امر مهم و خداپسندانه اختصاص دهند.
او افزود: فردا در مصلی نمازجمعه نیز نسبت به جمع آوری کمک های نمازگزاران و در روز نوزدهم مهر ماه نیز در سطح مدارس این شهرستان نسبت به برگزاری جشن عاطفه ها اقدام می شود.
سرپرست کمیته امداد گالیکش متذکر شد: شهروندان خیر می توانند کمک های خیر خواهانه خود رابه حساب 1422545444نزد بانک ملت شعبه گالیکش واریز و یا به اداره کمیته امداد واقع در خیابان شهید بهشتی و پایگاه های سطح شهر و روستاها مراجعه نمایند.
7481/1860
خبرنگار: یحیی فارسیانی ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.