به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مسابقه که شامگاه یکشنبه و از هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر در مجموعه ورزشی امام رضا بندرگز برگزار شد، شاگردان مهران شهسوار با نتیجه 3 بر 2 تیم مقاومت گلساپوش یزد را که سابقه چندین دوره قهرمانی در لیگ برتر کشور دارد، شکست دادند
به گزارش ایرنا،در این دیدار عیسی کمال غریبی دو بار و علیرضا خسروی یک بار برای ملوان بندرگز گلزنی کردند و گل‌های تیم مقاومت گلساپوش یزد را محمدعلی مختاری و مهدی شیرمحمدی به ثمر رساندند.
تیم گلساپوش یزد علاوه بر دارا بودن عنوان قهرمانی لیگ برتر، سابقه قهرمانی در مسابقات جام باشگاه های جهان را نیز در کارنامه دارد.
داوری این دیدار بر عهده حسین رکنی و محمدرضا قلی پور، حسن جوادی نیا و غلامرضا سلطانی بود و علی جاودان صالح به عنوان ناظر تیم داوری و مهدی محمدپور نیز به عنوان نماینده کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون این دیدار را از نزدیک نظاره می کردند.
تیم ملوان بندرگز در پایان هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور با 24 امتیاز در مکان ششم جدول قرار دارد و در ادامه رقابت‌ها از هفته هجدهم، در روز شنبه 25 شهریور، مهمان تیم پیام کویر اردکان یزد است.
لیگ برتر مسابقات فوتبال ساحلی ایران با 11 تیم آغاز شد که با انصراف تیم یاران نجف آباد با 10 تیم در حال برگزاری است.
7333/1860
خبرنگار : علی قاسمعلی ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.