سعید مازندرانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برنامه های هفته تعاون از 11تا 17 شهریور در نقاط مختلف استان برگزار خواهد شد.
به گفته وی؛ در نخستین روز که 'تعاون و توسعه منطقه‎ ای و روستایی' نامگذاری شده، برگزاری مسابقه پیامکی و دیدار مدیران تعاونی های هر شهرستان ها با فرمانداران، رقابت های ورزشی درون دستگاهی ومسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان برنامه ریزی شده است.
وی ادامه داد: دومین روز به عنوان 'تعاون و اشتغال بانوان' بوده که نمایشگاه مشاغل خانگی وتوانمندی ‎های بانوان، همایش با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، بازدید ترویجی کارآموزان فنی و حرفه‎ ای و روسای ادارات از تعاونی ‎های برتر پیش بینی شده است.
مازندرانی گفت که روز سوم با عنوان 'تعاون، اقتصاد مقاومتی - تولید و اشتغال' بوده و نمایشگاه تولیدات شرکت‎ های تعاونی صنایع دستی و همایش تعاون روستا در این روز برگزار می شود.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با اعلام روز چهارم به عنوان 'تعاون، گسترش مشاغل خرد و خانگی'، افزود: برگزاری جشنواره تعاونی‎ های برتر، دیدار تعاونگران، اتحادیه‎ ‎ها، مجمع نمایندگان و دبیر اتاق تعاون با استاندار گلستان نیز در این روز برنامه ریزی شده است.
وی تصریح کرد: پنجمین روز از این هفته 'تعاون، توسعه کارآفرینی و اشتغال' نامگذاری شده که افتتاح متمرکز طرح ‎های تعاون استان، برگزاری همایش تعاون توسعه کارآفرینی و اشتغال، دیدار تعاونگران، اتحادیه‎ ها، مجمع نمایندگان و دبیر اتاق تعاون با نماینده ولی فقیه در استان پیش بینی شده است.
به گفته وی؛ ششمین روز با عنوان 'تعاون، توسعه بازار و صادرات' نامگذاری شده که نشست بانوان تعاونگر با مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و افتتاح متمرکز طرح ‎های تعاونی درعلی‎ آباد کتول از برنامه های آن است.
مازندرانی 'تعاون و ترویج کار جمعی' را عنوان آخرین روز از هفته تعاون بیان کرد و گفت: رژه موتوری تعاونی ‎های حمل و نقل تاکسیرانی و حضور مدیران، کارکنان و تعاونگران در نماز جماعت در این روز برگزار خواهد شد.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.